Przetargi.pl
Remont sali dydaktycznej Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3.

Muzeum Archeologiczne w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-002 Kraków, ul. Senacka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 422-75-60 , fax. 0-12 422-75-61
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne w Krakowie
    ul. Senacka 3 3
    31-002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 422-75-60, fax. 0-12 422-75-61
    REGON: 35708062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali dydaktycznej Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont sali dydatktycznej i przyległych sanitariatów w budynku wolnostojącym, położonym na działce 471/4, obręb 1 Śródmieście w Krakowie, przy ul. Senackiej 3, stanowiącym własność Muzeum Archeologicznego w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą: a) Wytyczne - Temat: Remont pomieszczcenia dydaktycznego Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3 wraz z ałączonym szkicem oomieszczeń - załącznik Nr 1 i Nr 1a do SIWZ, b) Przedmiar robót - załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Wykażą się wymaganym doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. wykonanie co najmniej w dwóch obiektach uzyteczności publicznej o powierzchni uzytkowej nie mniejszej niż 50 m2 każdy, robót budowlanych o wartości brutto min. 100.000,- zł każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 do SIWZ, 3. min. 2 dokumenty (referencje, opinie), potwierdzajace, iz roboty o których mowa w pkcie 2 zostały wykonane należycie, 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy kierownika budowy, kierownika robót w zakresie instalacji sanitarnych i kierownika robót elektrycznych, wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień budowlanych, właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie przynależności do właściwej Izby Zawodowej, 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykaze, o którym mowa w pkcie 4, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował, 6 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 4 do SIWZ, 7. ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - art. 23, ust. 2 Pzp, 8. pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, 9. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 10. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie powyższych dokumentów, wykonawca może je zatąpić stosownym dokumentem, zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 11. dokumenty, o których mowa w pkt. 9 i 10 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12. wszystkie kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 13. Gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie wymaganych oświadczeń i dokumentów dotyczy każdego z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ma.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach