Przetargi.pl
Remont sal dydaktycznych, korytarzy na II p. i parterze, klatki schodowej nr 2 w budynku Zespołu Szkół Nr 10 przy ul. Perzyńskiego 10 z wymianą drzwi zewnętrznych na aluminiowe w Szkole Podstawowej Nr 209 przy ul. Reymonta 25

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal dydaktycznych, korytarzy na II p. i parterze, klatki schodowej nr 2 w budynku Zespołu Szkół Nr 10 przy ul. Perzyńskiego 10 z wymianą drzwi zewnętrznych na aluminiowe w Szkole Podstawowej Nr 209 przy ul. Reymonta 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy opisuje Program Funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 7 do ogłoszenia) opracowany przez Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy, mgr inż. Izabella Krawczyk w dniu 17.05.2016 r. 2. W ramach realizacji przedmiotu Umowy niezbędne jest: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej (projekty wykonawcze) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego - dla ZS nr 10 przy ul.Perzyńskiego 10 w branżach: a) architektoniczno - budowlanej b) instalacji elektrycznych c) dla SP nr 209 przy ul.Reymonta 25 w branży architektoniczno -budowlanej, 2) Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie sporządzonych projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 3) pełnienie nadzoru autorskiego, 4) klauzula społeczna: skierowanie do realizacji umowy - zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy majstra do prowadzenia i nadzorowania robót objętych umową, stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumentacja projektowa powinna: 1) być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektów, 2) w swojej treści określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także przyjęte rozwiązania materiałowe, wybrane technologie, urządzenia i wyposażenie przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, 3) wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz projektanta (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie adaptacji budynku, 4) dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody grup robót, klas robót, kategorii robót powinny być zgodne z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień, 5) dokumentacja powinna być przekazana Zamawiającemu - dla każdego zadania - w dwóch egzemplarzach w formie wydruków i jednym egzemplarzu w postaci elektronicznej w formacie pdf, 6) w każdym tomie wszystkie strony powinny być opatrzone numeracją a wydruki trwale spięte. 5. Oferta Wykonawcy obejmuje wykonanie zakresu opisanego w programie funkcjonalno - użytkowym oraz ust. 3 i 4, a także poniesienie kosztów prowadzenia kierownictwa budowy i robót, nadzoru autorskiego, wykonania dokumentacji powykonawczej i innych niezbędnych prac do oddania przedmiotu Umowy do użytkowania. 6. Podstawowy zakres merytoryczny prac wynika z programu funkcjonalno-użytkowego. Zakres ilościowy robót budowlanych wyniknie z projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wniesie wadium przed otwarciem licytacji elektronicznej w terminie wskazanym w zaproszeniu do udziału w LE w wysokości 4 000,00 zł. Na etapie składania wniosków wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach