Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
pl. Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
REGON: 35050874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń wraz z korytarzem na IV piętrze w budynku Urzędu Miasta Kraków na os. Zgody 2 oraz pomieszczeń od pokoju nr 128 do 131 na I piętrze w budynku UMK przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń wraz z korytarzem na IV piętrze w budynku Urzędu Miasta Kraków na os. Zgody 2 oraz pomieszczeń od pokoju nr 128 do 131 na I piętrze w budynku UMK przy Placu Wszystkich Świętych 3-4. Zakresy prac obejmują: 1) Remont pomieszczeń wraz z korytarzem na IV piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa na os. Zgody 2 - roboty posadzkarskie, malarskie, wykończeniowe oraz roboty w zakresie instalacji elektrycznej, telefonicznej i sieci logicznej. 2) Remont pomieszczeń w pokojach nr 128, 129, 130 i 131 na I piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 - roboty posadzkarskie i malarskie. Pokoje nr 128a i 128 b nie wchodzą w zakres zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji oraz dokumentacji stanowiącej załączniki nr 6, 7, 8 i 9 do specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2. posiadają doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 350 000,00 złotych brutto każda, polegające na remoncie pomieszczeń wraz z instalacjami elektrycznymi; 3. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia tj.: 3.1. osobą posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej (w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), posiadającym zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3.2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3.3. osobą posiadającą uprawnienia SEP 1 kV do dozoru D lub równoważne (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828); 3.4. osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie wykonywania instalacji okablowania strukturalnego, potwierdzone certyfikatem, zaświadczeniem itp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych (remonty pomieszczeń wraz z instalacjami elektrycznymi) o wartości co najmniej 350 000,00 złotych brutto każda, sporządzony według załącznika nr 4 do specyfikacji; 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w pkt. II.3 zostały należycie wykonane (np. referencje, protokoły odbioru); 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, sporządzony według załącznika nr 5 do specyfikacji; 6. Dla osoby wskazanej w wykazie osób - na potwierdzenie spełnienia warunku I. 3.1: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; b) zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert; 7. Dla osoby wskazanej w wykazie osób - na potwierdzenie spełnienia warunku I.3.2: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert; 8. Dla osoby wskazanej w wykazie osób - na potwierdzenie spełnienia warunku I.3.3: uprawnienia SEP - 1kV do dozoru D lub równoważne; 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt II.5. ogłoszenia, wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27