Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Muszynie

Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Zefirka 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 37 , fax. 18 471 45 43
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Muszynie
    ul. Zefirka 6 6
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 37, fax. 18 471 45 43
    REGON: 49197420400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Muszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane remontowe pomieszczeń Ośrodka Zdrowia w Muszynie w zakresie: - rejestracji i pomieszczenia socjalnego, - poczekalni dziecka chorego, - poczekalni dziecka zdrowego - korytarzy. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: 1. Rejestracja i pomieszczenie socjalne: a) Rozbiórka ściany z cegły - 12,64 m2 b) Wykucie parapetu - 1,50 mb c) Wymurowanie oraz uzupełnienie ścian z cegły - 14,16 m2 d) Montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody e) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 11,97 m2 f) Wykonanie tynków zwykłych. - 19,84 m2 g) Malowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem- 79,67 m2 h) Rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych - 26,89 m2 i) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 26,89 m2 j) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 26,89 m2 2. Poczekalnia dziecka zdrowego: a) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 18,32 m2 b) Ługowanie farby olejnej ze ścian - 35,82 m2 c) Gruntowanie ścian i sufitów- 91,62 m2 d) Malowanie ścian i sufitów - 55,80 m2 e) Wykonanie stiuku na ścianach - 35,82 m2 , f) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych - 20,76 m2 g) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 20,76 m2 h) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 20,76 m2 3. Poczekalnia dziecka chorego: a) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 24,47 m2 b) Ługowanie farby olejnej ze ścian - 43,29 m2 c) Gruntowanie ścian i sufitów- 108,01 m2 d) Malowanie ścian i sufitów - 64,72 m2 e) Wykonanie stiuku na ścianach - 43,29 m2 , f) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych - 22,32 m2 g) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 22,32 m2 h) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 22,32 m2 4. Korytarze a) Wyburzenie żelbetowych pochylni na schodach - 0,35 m3 b) Wykucie z muru drzwi - 43 szt. c) Uzupełnienie schodów z betonu - 1,050 m3 d) Demontaż balustrad i pochwytów - 48,76 mb e) Rozbiórka drewnianego sufitu - 20,27 m2 f) Wykonanie sufitu z płyt g-k - 20,27 m2 g) Montaż drzwi aluminiowych - 49 szt. h) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 172,98 m2 i) Ługowanie farby olejnej ze ścian - 292,92 m2 j) Gruntowanie ścian i sufitów- 825,45m2 k) Malowanie ścian i sufitów - 465,13 m2 l) Wykonanie stiuku na ścianach - 292,92 m2 , m) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych - 225,00 m2 n) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 225,00 m2 o) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 225,00 m2 p) Oczyszczenie schodów wraz z usunięciem pasów z farby olejnej - 61,69 m2 q) Wymiana kratek wentylacyjnych - 9 szt. r) Malowanie krat, szafek itp. farba olejną - 13,96 m2 Wykonawca wykona cały zakres robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu materiałów, które mają zostać wbudowane celem ich uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to: - wykładziny PCV - kolorystyki stiuku, ścian i sufitów - balustrad i pochwytów - stolarki drzwiowa. Uwaga: Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie! Montaż nowej stolarki drzwiowej wymaga powiększenia otworów. Stolarka drzwiowa do gabinetów lekarskich - 25 kpl, powinna posiadać klasę izolacyjności akustycznej min. 32 dB. W wycenie należy ująć także wymianę drzwi zewnętrznych, wejściowych do Ośrodka Zdrowia - 1 kpl. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 65 8809 0005 2001 0000 1472 0001 z dopiskiem: wadium dla przetargu Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Muszynie 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach