Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Pułtusku

Urząd Skarbowy Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6921102 , fax. 023 6921334
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Pułtusk
    ul. Żwirki i Wigury 7 7
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6921102, fax. 023 6921334
    REGON: 13050079100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/uspultusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Pułtusku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Pułtusku. 2 Zakres prac opisany jest przez specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Oprócz robót w nich wyszczególnionych w zakres prac wchodzą także wszelkie roboty przygotowawcze, zabezpieczenia pomieszczeń i poszczególnych elementów budowlanych przed ich uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac, roboty porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, wykonanie zabezpieczeń dla użytkowników obiektu w trakcie wykonywania prac (usuwanie gruzu), uporządkowanie placu budowy, utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac i inne związane z realizacją zamówienia. 3 Prace muszą uwzględniać warunki szczególne polegające na wykonywaniu prac w obiekcie, w którym będzie toczyła się praca biurowa. Wyłączenie prądu i wody należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. 4 Na zapleczu budynku znajduje się utwardzony, zamykany plac, który może być wykorzystany na zlokalizowanie zaplecza. 5 Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Materiały wykończeniowe, w tym kolorystyka, podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Budynek Urzędu położony jest w Pułtusku przy ul. 3-go Maja 23, w bezpośrednim sąsiedztwie chodnika dla pieszych. Jest obiektem zwartej zabudowy, trzypiętrowym z poddaszem użytkowym, w połowie podpiwniczonym, o powierzchni użytkowej 435,3 m2 i kubaturze 2220,6 m3. Długość budynku wynosi 13,99 m, maksymalna wysokość muru wynosi ~ 14 m. Dach o konstrukcji mansardowej pokryty blachą tłoczoną w formie dachówki. Powierzchnia użytkowa remontowanych pomieszczeń biurowych, korytarzy i pomieszczeń sanitarnych wynosi 135,50 m2. 6 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/uspultusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach