Przetargi.pl
remont pomieszczeń w budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5232373 , fax. 089 5232278
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5232373, fax. 089 5232278
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont pomieszczeń w budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiot zamówienia stanowi: a) remont pomieszczeń biurowych - 13 szt., b) remont toalet - 2 szt., 2) przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie prac przygotowawczych: - wyniesienie mebli przed remontowane pomieszczenie, - zabezpieczenie drzwi i okien przed zniszczeniem, - demontaż starych wykładzin i listew przypodłogowych, - demontaż starej zabudowy drewnianej, - demontaż karniszy, - sprzątanie pomieszczeń po remoncie, - wywóz odpadów budowlanych i gruzu, b) wykonanie instalacji elektrycznej: - wymiana opraw oświetleniowych, moc zgodnie z danymi zawartymi w szczegółowym opisie każdego pomieszczenia, - doprowadzenie przewodu od oprawy do puszki oraz od puszki do włącznika, - wymiana starych opraw gniazdek elektrycznych, - wymiana włączników, c) instalacja centralnego ogrzewania: - demontaż starych grzejników żeliwnych, - montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych, - montaż nowych zaworów grzejnikowych, d) wykonanie robót budowlanych: - szpachlowanie ścian i sufitów - gładź szpachlowa biała, - malowanie ścian farbą emulsyjną w kolorach: S 0505-Y10R, S 0505-Y50R, S 0510-G70Y, S1001-B, - malowanie sufitów farbą emulsyjną w kolorze białym, - cyklinowanie i lakierowanie posadzki parkietowej wraz z montażem listew przypodłogowych dębowych, klejonych na łączeniach, grubości 6 cm, oraz listew progowych aluminiowych w kolorze srebrnym matowym, - demontaż starych drzwi wraz z ościeżnicą, - montaż nowych drzwi, - wymiana kratek wentylacyjnych, - postawienie ścianki z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, - uzupełnienie płytek ceramicznych, - malowanie elementów metalowych farbą olejną, - zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych fragmentów instalacji kanalizacji, - montaż desek odbojowych za krzesłami w wyremontowanych pomieszczeniach, - przerobienie lady w pomieszczeniu przyjmowania wniosków paszportowych, 3) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest przedmiarze robót - załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową - załącznikami nr 7.1 - 7.2 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznikami nr 8.1 - 8.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Delegatury Urzędu, 7) wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie, 8) przedmiot zamówienia będzie wykonywany sukcesywnie na podstawie przedstawionego i zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 9) roboty związane z uzupełnianiem i lakierowaniem posadzek odbywać się będą w godzinach 15.30 - 5.00, pozostałe roboty będą mogły być prowadzone w godzinach dziennych, 10) malowanie pomieszczeń będzie odbywało się po uprzednim uzgodnieniu przez wykonawcę koloru farby z przedstawicielem zamawiającego, 11) przewiduje się wykonanie przedmiotu zamówienia w dwóch okresach finansowania: a) okres I - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2012, b) okres II - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2013, obowiązujący do dnia 28.06.2013 r., 12) w przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w II okresie finansowania, tj. w planie finansowym na rok 2013, zamawiający odstąpi od realizacji dalszego zakresu zamówienia, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonania części zamówienia w roku 2012
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3.000,00 PLN, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Olsztyn 93 1010 1397 0020 2013 9120 0000, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach