Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH OŚWIATOWYCH W GMINIE ŁAŃCUT

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH OŚWIATOWYCH W GMINIE ŁAŃCUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH OŚWIATOWYCH W GMINIE ŁAŃCUT ZADANIE 1: REMONT SANITARIATÓW w budynku ZESPOŁU SZKÓŁ W WYSOKIEJ ZADANIE 2: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ w budynku ZESPOŁU SZKÓŁ W CIERPISZU Zakres rzeczowy robót dla poszczególnych zadań: ZADANIE 1: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem węzłów sanitarnych, a w szczególności: a) roboty rozbiórkowe kabin części ścianek działowych; b) demontaż istniejącej armatury; c) roboty murowe i licowanie ścian płytkami w związku ze zmianą układ kabin sanitarnych; d) roboty instalacyjne związane z wymianą instalacji wody i kanalizacji sanitarnej; e) roboty branży elektrycznej: wymiana przewodów i osprzętu elektrycznego wraz z doprowadzeniem nowego zasilania tzw wlz z zabezpieczeniem instalacji od przepięć i porażeń oraz wykonanie instalacji przyzywowej w sanitariacie dla niepełnosprawnych; f) montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wzmocnionych tzn wypełnionych płytą otworową; g) roboty wykończeniowe wewnętrzne: licowaniem ścian płytkami, szpachlowanie dwukrotne i malowanie ścian; h) wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych; i) montaż armatury i urządzeń sanitarnych; j) dostawa i montaż wyposażenia dla jednego sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na parterze ZADANIE 2: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem sali gimnastycznej, a w szczególności: k) likwidacja nieskutecznego i zbędnego docieplenia z supremy gr. 5 cm wykonanego na ścianach zewnętrznych sali gimnastycznej i wykonanie w to miejsce tynków wewnętrznych kat. III cem.-wap., w technologii tradycyjnej. Na pozostałych istniejących ścianach dokonać przecierki tynków. l) likwidacja schodów wypuszczonych na salę (względy bezpieczeństwa), z przeniesieniem i ich na drugą stronę wejścia, od strony korytarza/szatni, m) wymianę warstw posadzki sportowej sali gimnastycznej wraz z konstrukcją, n) wymiana okien drewnianych n okna wykonane z profili PCV na okuciach obwiedniowych, ze szkłem bezpiecznym - szkło odporne na uderzenie piłki sportowej (z dwiema warstwami foli), ze szkła float, o gr. 2x4mm, o) wstawienie ścianki przeszklonej, aluminiowej, z drzwiami wejściowymi w korytarzu. p) likwidacja przegród nie stanowiących konstrukcji nośnych (ścianki działowe) w celu zwiększenia powierzchni szatni i magazynku sportowego. q) ułożenie posadzki z płytek terakota w szatni, r) malowanie emulsyjne i olejne z uprzednim przygotowaniem podłoża, s) montaż drabinek gimnastycznych i urządzeń sportowych (kosze), t) wymiana instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych, u) wymiana instalacji i grzejników c.o. 2. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych zadań określają przedmiary robót oraz niniejsza dokumentacja przetargowa - do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 25 i na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl 3. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. 4. Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do sporządzającego dokumentację kosztorysową o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: dla ZADANIA 1: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) dla ZADANIA 2: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 04.05.2016 r. do godz. 11.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach