Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ NR 5, 29, 38 WRAZ Z WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 20 NA POTRZEBY DYDAKTYCZNO - LABORATORYJNE

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 83 78 65 , fax. 261 83 97 23
  • Data zamieszczenia: 2015-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 83 78 65, fax. 261 83 97 23
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ NR 5, 29, 38 WRAZ Z WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 20 NA POTRZEBY DYDAKTYCZNO - LABORATORYJNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT POMIESZCZEŃ NR 5, 29, 38 WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 20 NA POTRZEBY DYDAKTYCZNO - LABORATORYJNE ZAKRES: 1. Roboty remontowe pomieszczeń pod względem budowlanym: a) Roboty rozbiórkowe b) Malarskie - skrobanie, szpachlowanie, przecieranie tynków, gruntowanie i malowanie, c) Posadzkarskie - rozbiórkowe, naprawcze, wykończeniowe z wykładzin PCV, d) Zabudowy z g-k - słupów i instalacji sanitarnych, e) Sufity podwieszane - z płyt kasetonowych z włókien mineralnych 60 x 60 cm, f) Dostawa i montaż podestów dla wykładowcy wykonanego z płyt OSB i wykończonego g) Dostawa i montaż parapetów podokiennych z konglomeratu, h) Dostawa i montaż verticali okiennych, i) Dostawa i montaż ekranów ściennych kasetonowych zwijanych ręcznie, j) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, k) Wywóz i utylizacja gruzu 2. Roboty instalacji sanitarnej: a) Demontaż starych kanałów wyciągowych, b) Demontaż przyborów typu umywalki, demontaż instalacji wentylacyjno- grzewczej, c) Demontaż zbędnych pionów i gałązek co, d) Montaż nowych grzejników płytowych z głowicami termostatycznymi (z blokadą przed odkręceniem), e) Malowanie gałązek i pionów farbą olejną, f) Montaż otuliny termoizolacyjnej na pionach i gałązkach, g) Montaż Klimatyzatorów kasetonowych, h) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej ?150 wspomaganej wentylatorem kanałowym wraz z zasileniem i wyprowadzeniem ponad dach 3. Roboty instalacji elektrycznej: a. Wymiana instalacji oświetleniowej, b. Wymiana oświetlenia na nowe, przystosowane do montażu w suficie podwieszanym kasetonowym 60x60, c. Wymiana instalacji elektrycznej gniazdowej 230V, d. Wykonanie sieci komputerowej, e. Wykonanie instalacji SSWiN (z czujkami alarmu), f. Wymiana rozdzielnicy elektrycznej g. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 7 do 7B do SIWZ -STWiORB , załącznik nr 5 - projekt umowy oraz przedmiary robót - zał. Nr 6 do nr 6B do SIWZ, z tym, że przedmiary robót załączone do SIWZ są wyłącznie dokumentami informacyjnym w związku z tym, iż wynagrodzenie w tym postępowaniu jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy. Czynności jakie zobowiązany jest spełnić Wykonawca - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia podwykonawcy w zakresie wskazanym w ofercie opisane są w zał. nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 11 000, 00 zł (jedenaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 11.01.2016r. do godz. 09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem REMONT POMIESZCZEŃ NR 5, 29, 38 WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 20 NA POTRZEBY DYDAKTYCZNO - LABORATORYJNE 2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS REALIZACJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach