Politechnika Częstochowska ogłasza przetarg
- Adres: 42-201 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 69
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3250415 , fax. 034 3250415
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Częstochowska
ul. Dąbrowskiego 69 69
42-201 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3250415, fax. 034 3250415
REGON: 00000164300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń dziekanatu Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pomieszczeń dziekanatu Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 233/2007 poz. 1655 z późn. zm.). 1.2.Posiadanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień w zakresie: - roboty ogólnobudowlane wykończeniowe o łącznej remontowanej powierzchni min. 100m2 - 2 zamówienia - roboty budowlane w branży sanitarnej o łącznej remontowanej powierzchni min. 100m2 - 2 zamówienia - roboty budowlane w branży elektrycznej o łącznej remontowanej powierzchni min. 100m2 - 2 zamówienia Wyżej wymienione roboty mogą być wykonane łącznie. Łączną remontowaną powierzchnię należy rozumieć jako sumę powierzchni całkowitych pomieszczeń, których dotyczyły prace remontowe w ramach jednego zamówienia, czyli kontraktu. 3. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punktach poprzedzających w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu z pkt. 1.3., to Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego posiadanego przez Wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych przez siebie robót budowlanych - zamówień w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz musi zawierać określenie zakresu robót (rodzaju robót, branż wchodzących w zakres), wielkość remontowanej powierzchni, miejsca realizacji oraz daty realizacji rozumianej jako podanie dat dziennych (dzień, miesiąc i rok) rozpoczęcia i zakończenia robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia objęte wykazem zostały wykonane należycie. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 2.1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do jego podpisania nie wynika z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą. 2.2. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Mianowicie zgodnie z art. 23 upzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie i w takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa można załączyć umowę spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji. 3. Forma dokumentów składanych przez Wykonawcę - Dokumenty wymagane od Wykonawców winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu/ lub notarialnie, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę musi być każda zapisana strona kopii dokumentu. 4. Dokument sporządzony w języku innym niż język polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich w 3 - ch budynkach oświatowo-wychowawczych miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w obiektach gminnych w Gminie Siewierz w podziale na dwie odrębne części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie docieplenia ścian budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 przy ul Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacją odgromową
Dodano: 2016-07-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach
Dodano: 2016-07-21 - BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach przy ul. Łętowskiego 18
Dodano: 2016-07-20 - Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2016-07-20 - Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach przy ul. Bytomskiej 8b
Dodano: 2016-07-19 - Remont dachu krytego papą wraz z remontem stropu nad lokalem nr 12 w budynku przy ul. Piecucha 7a w Bytomiu
Dodano: 2016-07-19