Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dla potrzeb oddziału 0 oraz chodników - budynek szkoły w Sośnicy - Zespół Szkół w Sośnicy.

Gmina Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, ul. Lwowska 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6282419, 628138, 6281367 , fax. 016 6282419
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radymno
    ul. Lwowska 38 38
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    tel. 016 6282419, 628138, 6281367, fax. 016 6282419
    REGON: 65090053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dla potrzeb oddziału 0 oraz chodników - budynek szkoły w Sośnicy - Zespół Szkół w Sośnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej- 15.04 m2. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie, szpachlowanie ścian i sufitów -327 m2. Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną trzykrotnie bez gruntowania-156 m2. Wyprawa cienkowarstwowa z tynków żywicznych dekoracyjnych zewnętrznych na ścianach -lamperie-156,28 m2. Cyklinowanie i malowanie parkietów-35,06 m2. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. do 15 cm-3,59 m3. Warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki zatarte na ostro, gr. 70 mm- 13,08 m2. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, posadzki z deszczułek-6,56 m2. Cokoliki, z płytek o wymiarach 20 x 20 cm i wysokości cokolika równej 10 cm- 18,48 m2. Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych-8,36m2. Rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej-29,61m2. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grub. 12 cm i kostki-97,32 m2. Koryta wykonywane ręcznie gł. 30 cm w gruncie kat. III-IV na całej szerokości jezdni i chodników i warstwy odsączające, chodniki z kostki kolorowej i szarej -200,32m2. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 20x20 cm w gruncie kat. III-IV, ława pod krawężniki,obrzeża-87,75 m. Konstrukcje daszków - 3,25 m2. Podkłady z ubitych materiałów sypkich pospółki na podł. gruntowym- 1,79 m3. Podkłady betonowe -dno szachtów beton B-15- 0,90 m3. Nakrywy-ruszty do studzienek piwnicznych ze stali płaskiej o pow. elem. do 1 m2- szachty okienne - 7 szt. Palisady betonowe okrągłe o śr. 20 cm w gr. kat. I-III - 5,80 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z § 11siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. informacji z banku potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową oferenta wystawionej nie wcześniej niż 60 dni przed terminem składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradymno.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach