Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 18 SEGMENT C w ramach zadania pn. Termomodernizacja wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Fitelberga

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 18 SEGMENT C w ramach zadania pn. Termomodernizacja wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Fitelberga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń dla oddziału przedszkolnego zlokalizowanego w Szkole Podstawowej nr 18 w SEGMENCIE C obejmującego pomieszczenia: C.0.12, C.0.11, C.0.10, C.0.09, C.0.08, C.0.07, C.0.07.1, C.0.07.2, C.0.06, C.0.5, C.0.04 (oznaczenia zgodne z dokumentacją projektową - Modernizacja wraz z zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 18 autorstwa UTEX sp. z o.o. 44-105 Gliwice, ul. Strzeleckiego 27), zakres remontu obejmuje między innymi: Roboty budowlane i instalacyjne, w tym między innymi: - niezbędne wyburzenia i zamurowania związane ze zmianą przeznaczenia lub przebudową pomieszczeń, - przebudowa węzła sanitarnego, dla sześciolatków - wszelkie urządzenia należy zamontować na obniżonej wysokości (umywalki na wys. od 65 do 75cm), wraz z instalacjami wody, kanalizacji i wentylacji, - wydzielenie przeciwpożarowe klatki schodowej poprzez częściowe zamurowanie otworów i zamknięcie przeszkleniami w klasie min. EI 60 i drzwiami EI 30 oraz klapy dymowej w klatce schodowej, - wykonanie przegrody w formie przeszklonych drzwi odcinające pawilony dydaktyczne A i C od frontowej części budynku, - remont szatni uczniowskich, w tym wydzielenie dodatkowych pomieszczeń szatni, - wykonanie samopoziomujących podkładów podłogowych pod wykładziny podłogowe, - kompleksowy remont posadzek w remontowanych pomieszczeniach, - wymiana drzwi i przeszkleń wewnętrznych, które należy zabudować o szerokości min. 90 cm w świetle ościeżnic, - kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej, z dostosowaniem do obowiązujących przepisów wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego, - wykonanie ścian osłonowych z płyt gipsowo - włóknowych w systemie nie gorszym niż FERMACELL, Dobór materiałów należy przyjąć na podstawie Projektów wykonawczych branżowych autorstwa firmy UTEX sp. z o.o. 44-105 Gliwice, ul. Strzeleckiego 27, w tym między innymi: - modernizacji pomieszczeń szkolnych - architektura, - aneksem do projektu wykonawczego pt. Modernizacja wraz z zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 18 - pochylnia i wc. dla osób niepełnosprawnych - według którego należy wykonać szacunek do wykonania węzła sanitarnego, - instalacji elektryczna silnoprądowa, - instalacji elektryczne niskoprądowe, - modernizacji instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacji, - instalacji wodna i p.poż., - instalacji kanalizacji sanitarnej, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - dwóch robót remontowych w zakresie robót instalacyjnych i ogólnobudowlanych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą/ami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - budowlanej, - elektrycznej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, udzielonych do wykonawstwa, wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument na kwotę min. 50 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/ami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - budowlanej, - elektrycznej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, udzielonych do wykonawstwa, wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - dwóch robót remontowych w zakresie robót instalacyjnych i ogólnobudowlanych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 50 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach