Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w budynku przy ul. Grzybowskiego 7 w Chrzanowie

Powiat Chrzanowski ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Partyzantów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6257900 , fax. 032 6257955
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chrzanowski
    ul. Partyzantów 2 2
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6257900, fax. 032 6257955
    REGON: 27628971300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chrzanowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w budynku przy ul. Grzybowskiego 7 w Chrzanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w budynku przy ul. Grzybowskiego 7 w Chrzanowie określony numerem CPV:45000000-7, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik B do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik A do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków, jak również informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie dostarczyć mają wykonawcy w celu potwierdzenia ich spełnienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.; 5)Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane. A. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, składających się na treść oferty. A.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę -Formularz ofertowy sporządzony według (załącznika nr 1 do SIWZ). B.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna) C.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ).W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. D.Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. E.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą w miejsce dokumentu, o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane F.Wykonawca przedłoży: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną pracę zbliżoną rodzajem i zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazana robota została wykonana należycie. G.Wykonawca przedłoży aktualne uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej; (Załącznik nr 4 a) * - W przypadku, gdy wskazana osoba nie znajduje się w stosunku zatrudnienia u Wykonawcy, wymagane jest złożenie przez nią oświadczenia (załącznik 4b do SIWZ) o gotowości do podjęcia współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. H.Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik A do SIWZ). I.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). Dokument niewymagalny w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. J.Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Z tym, że pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach