Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32 C.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2011-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32 C.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.1) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32 C Zakres robót do wykonania: 1. Ściany i zamurowania : demontaż ścianek działowych i montaż nowych-rusztowania stalowe pokryte płytami kartonowo-gipsowymi z wypełnieniem z wełny mineralnej. Uzupełnienia ścian istniejących w miejscach likwidowanych otworów. 2. Posadzki: wykonanie warstwy wyrównawczej - na stropie po zerwaniu wykładziny PCV i lastryka, posadzki - z płytek ceramicznych układanych na zaprawie klejowej z cokolikami wysokości 15 cm również z płytek ceramicznych oraz z paneli podłogowych układanych bezpośrednio na warstwie wylewki. 3. Stolarka drzwiowa: drzwi istniejące wewnętrzne należy wymienić na drzwi z płyty wytłaczanej, fabrycznie wykończone, do ubikacji drzwi z szybą i kratką nawiewną, w korytarzu drzwi aluminiowe 4. Tynki i okładziny wewnętrzne: sufity podwieszane: - w pomieszczeniach biurowych przewidziano sufity podwieszane z paneli sufitowych. W sufitach podwieszanych zainstalować należy lampy świetlówkowe. W pomieszczeniach WC sufity podwieszone z płyt kartonowo gipsowych wodoodpornych na ruszcie stalowym. 5. Malowanie farbami akrylowymi i lateksowymi. 6. Wentylacja: w każdym z remontowanych pomieszczeń przewidziana jest wentylacja mechaniczna - dla przewietrzania pomieszczeń biurowych i sanitarnych instalacja wentylacji wyciągowej z zastosowaniem dwóch wentylatorów zbiorczych siedmiowylotowych uruchamianych czujnikami ruchu, kratek wywiewnych sufitowych higrosterowanych, nawiewników ściennych higrosterowanych i przewodów wentylacyjnych okrągłych typ SPIRO. 7. Instalacja wodno - kanalizacyjna: pomieszczenia sanitarne wyposażone będą w instalację zimnej i ciepłej wody będącej przedłużeniem instalacji z sąsiedniego sanitariatu oraz kanalizacyjną z włączeniem do pionu zlokalizowanym w sąsiednim sanitariacie. Doprowadzenie wody do punktów poboru rurami polipropylenowymi, armatura na ciepłą i zimną wodę. Podejścia do przyborów z rur PCW. 8. Instalacja c.o.: z włączeniem do wymiennika ciepłą zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej, instalacja z rur miedzianych prowadzonych nad posadzkami i w części po sufitem na poziomie piętra. Grzejniki - stalowe, panelowe wyposażone w zawory grzejnikowe z głowicą termostatyczną i z nastawą wstępną. 9. Instalacja elektryczna: projektuje się dwie nowe rozdzielnice TB-1+TK i TB2 na piętrze. Instalacja oświetleniowa w pomieszczeniach. W pomieszczeniach biurowych i archiwach przewidziano oprawy świetlówkowe. Oświetlenie awaryjne. Część opraw oświetlenia podstawowego będzie pełniła funkcję oświetlenia awaryjnego bezpieczeństwa. Instalacja gniazd wtykowych i dedykowanych. Instalacja telefoniczna gniazda telefoniczne montowane w zestawach z gniazdami logicznymi do komputerów. Instalacja logiczna do komputerów. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak: prace geodezyjne (tyczenie, wyznaczenie kolizji itp. oraz inwentaryzację geodezyjna podwykonawcą ) zajęcie pasa drogowego, projekt organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. Stosownie do treści art. 652K.c. wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach