Przetargi.pl
REMONT PO POWODZI 3 ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PLEŚNA

Urząd Gminy w Pleśnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna 240
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6798170 , fax. 014 6798947
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Pleśnej
    Pleśna 240 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 014 6798170, fax. 014 6798947
    REGON: 00054330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT PO POWODZI 3 ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PLEŚNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1:Remont po powodzi drogi gminnej Łowczówek- Woźniczna w km 0+000-0+125 i km 1+480-1+780 Odcinek km 0+000-0+125 - podbudowy z kruszyw , tłuczeń, warstw a górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm- 528,5 m2 krotność 0,64 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych. Grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grubości 3 cm- 515,0 m2 - ścinanie poboczy ręcznie, grubość do 10 cm- 250,0 m2 Odcinek km 1+480-1+780 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem- 772,50 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 57,938 ton - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowanie warstwa ścieralna o grubości 3 cm - 772,5 m2 Pobocza: - ścinanie poboczy ręcznie grubość do 10 cm- 600,00 m2 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm- 180,00 m2 krotność 1,25 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem lub smołą stabilizowaną, grys kamienny frakcji 5-8, kruszywa w ilości 8 dm3-m2- 180 m2 Zadanie nr 2 Remont po powodzi drogi gminnej Janowice- Zadziele w km 0+880- 1+645 Roboty przygotowawcze: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni mechanicznie, grunt kategorii I-IV- 2 395,5 m2 Podbudowa: - podbudowy z kruszyw pospółka warstwa dolna grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm- 2 395,500 m2 krotność 0,50 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm- 2 395,5 m2 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości- 2 395,50 m2 krotność 4 Nawierzchnia: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa wiążąca grubości 4 cm- 2 357,250 m2 krotność 0,75 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa ścieralna grubości 3 cm- 2 295,00 m2 Pobocza utwardzone: - koryta wykonywane na poszerzeniach na jezdni grunt kategorii II-IV głębokość 10 cm- 716,00 m2 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna grubość warstwy po zagęszczeniu 8,0 cm- 716,0 m2 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości- 716,0 m2 krotność 2,0 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grys kamienny frakcji 5-8 kruszywa w ilości 8 dm3-m2- 716,0 m2 Murki czołowe przy przepustach - przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur fi 60 cm- 2,0 szt Poręcz stalowa: - poręcze ochronne sztywne z pochwytami i przeciągiem z rur rozstaw słupków 1,5 m- 7 m Zadanie nr 3 Remont po powodzi drogi gminnej Lichwin- Siemiechów w km 1+100- 1+900 Roboty przygotowawcze: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni mechanicznie, grunt kategorii I-IV- 2 800,00 m2 Podbudowa: - podbudowy z kruszyw pospółka warstwa dolna grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm- 1 270 m2 krotność 0,75 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm- 1 270,00 m2 krotność 1,5 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm- 1 270,00 m2 krotność 0,90 Nawierzchnia - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa wiążąca grubości 4 cm- 2 470,00 m2 krotność 0,75 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa ścieralna grubości 3 cm- 2 400,00 m2 Pobocza utwardzone: - koryta wykonywane na poszerzeniach na jezdni grunt kategorii II-IV głębokość 10 cm- 800,00 m2 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna grubość warstwy po zagęszczeniu 8,0 cm- 800,0 m2 - podbudowy z kruszyw tłuczeń warstwa górna dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości- 800 m2 krotność 2,0 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grys kamienny frakcji 5-8 kruszywa w ilości 8 dm3-m2- 800 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny (odpowiedni sprzęt budowlany) zdolny do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, -spełniają wymogi art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiająca dokona oceny spełniania warunków- udziału w postępowaniu sprawdzając czy oferta zawiera lub niezawiera wymaganego dokumentu potwierdzającego warunki udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz s składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z wykazem lat praktyki 8) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 9) wykaz wykonanych robót budowlanych ( min 2 ) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 10.wykaz posiadanego sprzętu budowlanego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informację czy Wykonawca będzie z podwykonawców 11. Parafowany na każdej stronie projekt umowy jaką Zamawiający zawrze w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plesna.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach