Przetargi.pl
Remont płyty boiska i bieżni do skoków w dal przy II Liceum Ogólnokształcącym im. Płk.Leopolda Lisa Kuli 35-010 Rzeszów, ul. Ks.J.Jałowego 22

II Liceum Ogólnokształcące im. płk. Leopolda Lisa-Kuli ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, ul. ks. Józefa Jałowego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7482840 , fax. 017 7482863
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: II Liceum Ogólnokształcące im. płk. Leopolda Lisa-Kuli
    ul. ks. Józefa Jałowego 22 22
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 7482840, fax. 017 7482863
    REGON: 00024681800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont płyty boiska i bieżni do skoków w dal przy II Liceum Ogólnokształcącym im. Płk.Leopolda Lisa Kuli 35-010 Rzeszów, ul. Ks.J.Jałowego 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją istniejącej płyty boiska sportowego przy II Liceum Ogólnokształcącym im. Płk.L.Lisa Kuli w Rzeszowie ul. Ks.J.Jałowego 22 polegające na : 1.wykonaniu robót rozbiórkowych tj demontażu krawężników i ław betonowych oraz rozebraniu istniejącej nawierzchni asfaltowej płyty boiska i nawierzchni bieżni do skoków w dal 2.wykonaniu nowej płyty boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 33,15 m x 40,40 m o nawierzchni poliuretanowej ( kostka) gr.4,3 cm z wydzielonymi polami : -2x9,00 m x 18,00 m - pole do gry w siatkówkę - 28,00 x 18,00 m - pole do gry w piłkę nożną -FUSBAL - 15,00x 28,00 m - pole do gry w koszykówkę 3. wykonanie obrzeży betonowych wokół boiska 4. wykonanie ogrodzenia wokół płyty boiska 5. montaż urządzeń sportowych 6. wykonanie bieżni do skoków w dal..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).2.Spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.Spełniający warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych a publicznych szczególności : a)zrealizować w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (remont boisk sportowych z zastosowaniem sztucznych nawierzchni w różnych kolorach łącznie z ich wyposażeniem w sprzęt sportowy o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł)Zamówienia powyższe winny być poparte dokumentami potwierdzającymi ,że wykonane zostały z należycie ( referencje ) - kwalifikacja na podstawie zał. nr 4 i nr 5 b) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców warunki j.w. powinny być spełnione przez oba podmioty łącznie .4) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami ,załącznikami oraz oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków postępowaniu : Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów .. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach ,jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: załącznik nr 1- Kosztorys ofertowy- załącznik nr 2 -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.- załącznik nr 3- a Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.-załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa UWAGA: Roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont boisk sportowych z zastosowaniem sztucznych nawierzchni w różnych kolorach łącznie z ich wyposażeniem w sprzęt sportowy o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł -załącznik nr 5 Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 4 wykonane zostały z należytą starannością( np. referencje od zamawiających ) -załącznik nr 6- Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7- Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne, bądź informacja, że wszystkie dokumenty są jawne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie - załącznik nr 8 - Dowód wniesienia wadium -załącznik nr 9 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności- załącznik nr 10 - Kserokopie uprawnień osób wskazanych w zał. nr 9 załącznik nr 10 - Kserokopia zaświadczenia o wpisie osób wskazanych w zał. Nr 9 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (ustawa z dnia 5 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt .1 załącznik Nr 3 składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty b) zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy c)oferta powinna być podpisana przez każdego z Wykonawców lub ustanowionego pełnomocnika d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad:-formularz oferty i załączniki Nr 1, 6, 7, 8 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny-pozostałe załączniki do oferty tj. 2-5,9 10 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie e) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres reprezentacji wspólników (art. 86 KC).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2lo.rz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach