Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
REGON: 00097789300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Oddziału Kardiologii - 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Oddziału Kardiologii Odcinka B wraz z pododdziałem wzmożonego nadzoru na IV piętrze budynku A Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a oraz opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w pomieszczeniach Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego na Oddziale Kardiologii w rozbiciu na 2 zadania: Zadanie nr 1 - remont Oddziału Kardiologii Odcinka B wraz z pododdziałem wzmożonego nadzoru na IV piętrze budynku A. Szczegółowy opis wykonania remontu zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a)przedmiar robót - załącznik Nr 7 do SIWZ; b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik Nr 8 do SIWZ; c)projekt technologii medycznej z wytycznymi dla branż - załącznik Nr 9 do SIWZ; d)kolorystyka wnętrz i dobór materiałów - załącznik Nr 10 do SIWZ. Zadanie nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z chłodzeniem w pomieszczeniach Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Oddziału Kardiologii, zgodnie z niżej podanymi wymaganiami i projektem technologii medycznej z wytycznymi dla branż - załącznik nr 9 do SIWZ: 1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem w nw. pomieszczeniach: - sala łóżkowa - nr 13, - sala 2-łóżkowa - nr 18 - sala 2-łóżkowa - nr 23, - punkt pielęgniarski - nr 14, - korytarz czysty - nr 15, - dyżurka pielęgniarska - nr 21, - śluza - nr 16, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 11 250,00 zł dla oferty całkowitej. Wadium dla ofert częściowych przedstawia się następująco: Zadanie Nr 1 - 9 610,00 zł. Zadanie nr 2 - 1 640,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 uPzp. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.A. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt 1.C.2 dotyczącej tych podmiotów. Wykonawcy muszą złożyć n/w dokumenty lub oświadczenia: 1.Oświadczenia z art. 24 uPzp - załącznik nr 4 do SIWZ 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. POSIADANIE PRZEZWYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA,tj. wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zamówieniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie podobne uważa się:zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż oferowane. DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj wskazanieosób posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności:osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:dla Zadania Nr 1: 1)konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy; 2)instalacji elektrycznej - kierownik robót elektrycznych; 3)dozoru, eksploatacji urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych dla pracownika- którzy posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - posiada min. roczny staż na stanowisku kierownika robót. dla Zadania nr 2: 1)osób posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie następujących specjalności bez ograniczeń i sprawdzania projektów w specjalności : a)instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych,2) osób [posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót sanitarnych- którzy posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - posiada min. roczny staż na stanowisku kierownika robót. ZNAJDOWANIE SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, dla Zadania Nr 1. 1. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1 000 000,00 zł. 2.Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej oferowanej. dla Zadania Nr 2. 1. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości oferowanej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą zero - jedynkową na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU 1.Oświadczenie z art. 22 uPzp - Załącznik nr 3 do SIWZ 2.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5. 3.Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. dla Zadania Nr 11. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla Zadania nr 2. 1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE ROBOTY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone materiały i urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Oświadczenie, że wszystkie materiały budowlane i urządzenia posiadają wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji lub deklarację zgodności z Polską Normą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27