Przetargi.pl
Remonty i bieżące ytrzymanie wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i bieżące ytrzymanie wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usług: a) mycie szyb w wiatach przystankowych 1 raz na 3 miesiące - łączna powierzchnia szyb w 61 wiatach przystankowych wynosi 1.000 m2 b) likwidacja reklam oraz afiszy umieszczonych na szybach oraz konstrukcjach stalowych- 1 raz na miesiąc c) likwidacja napisów typu graffiti na szybach wiat oraz konstrukcjach stalowych - 1 raz w miesiącu d) uprzątnięcie pozostałości po zbitych szybach (300 szyb rocznie), natychmiastowo po zgłoszeniu przez pracownika Działu Estetyzacji Miasta, e) malowanie elementów metalowych wiat przystankowych - 200 m2 f) szklenie wiat przystankowych 1 raz na 3 miesiące - 204 m2 rocznie g) wykonywanie remontów oraz napraw uszkodzonych elementów metalowych, ławek i tabliczek na rozkłady jazdy h) demontaż starych znaków informacyjnych (A) z górnej części wiat przystankowych i) montaż 61 szt. tabliczek w wiatach przystankowych ( Zamawiający dokona zakupu tabliczek na swój koszt) j) uzupełnienie pokrycia dachów płytą komorową z poliwęglanu 2. Wykonywanie prac porządkowych, remontów oraz napraw wiat przystankowych odbywać się będzie na podstawie protokołu typowania robót, będących jednocześnie poleceniem wykonania wskazanych robót. Wykonywanie prac porządkowych, remontów oraz napraw wiat przystankowych zlecane będzie wg bieżących potrzeb. Termin zakończenia robót określany będzie każdorazowo w protokole typowania w zależności od zakresu wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy wykonywanych prac. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na swój koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Wykaz wiat stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie trzech lat usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za usługę podobną uzna usługę polegającą na wykonaniu remontów lub napraw obiektów użyteczności publicznej na łączną kwotę co najmniej 30.000 zł brutt. 4) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 10.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający nie dopuszcza udziału Podwykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony formularz ofertowy - zał. Nr 1 i 1a 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art.24, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3 4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.- zał. Nr 5 5) Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Zał. Nr 4 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 7) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, 8) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym ,wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 10.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach