Przetargi.pl
Prace porządkowe, remonty i bieżące naprawy wiat przystankowych oraz elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa- część I, II

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2013-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowe, remonty i bieżące naprawy wiat przystankowych oraz elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa- część I, II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I- Wykonanie bieżących remontów elementów małej architektury na terenie miasta Głogowa Przedmiotem zamówienia są prace związane z naprawą elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa. Część II- Prace porządkowe, remonty i bieżące naprawy wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe, remonty i bieżące naprawy wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa. 3. Szczegółowy zakres zamówienia : Część I- Wykonanie bieżących remontów elementów małej architektury na terenie miasta Głogowa a) usługi ogólnobudowlane - mocowanie koszy i ławek na zaprawie betonowej lub za pomocą śrub i kołków rozporowych oraz naprawa elementów betonowych małej architektury na terenach zielonych - drobne naprawy nawierzchni alejek i ścieżek w parkach - drobne prace ogólnobudowlane b) Usługi ślusarskie - konserwacja i naprawa koszy na śmieci i ławek - oczyszczenie i malowanie koszy na śmieci i ławek - drobne prace ślusarskie c) Usługi stolarskie - wykonanie i uzupełnienie brakujących listew w ławkach (trzykrotne malowanie preparatem do impregnacji drewna i dwukrotne malowanie lakierobejcą) - drobne prace stolarskie Wykonywanie remontów elementów małej architektury odbywać się będzie na podstawie protokołu typowania , będącego jednocześnie poleceniem wykonania wskazanych usług. Wykonywanie remontów zlecane będzie wg bieżących potrzeb. Termin zakończenia usług określany będzie każdorazowo w protokole typowania w zależności od zakresu wykonywanych usług. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy wykonywanych prac. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na swój koszt zbędne materiały, odpady i śmieci. Wykonawca zapewni zaplecze magazynowe do zdeponowania nowych i starych koszy i ławek. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać faktury VAT za zakupione materiały niezbędne do prawidłowego wykonania zleconych prac. Wykonawca zapewni zaplecze magazynowe do zdeponowania wszelkich elementów małej architektury. Część II- Prace porządkowe, remonty i bieżące naprawy wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa a) uprzątnięcie pozostałości po zbitych szybach: pozbieranie szkieł znajdujących się wokół wiaty przystankowej, usunięcie wystających szkieł z ramy okiennej, zabranie i wywiezienie szkieł; uprzątnięcie musi nastąpić w czasie- do 1 godziny od chwili telefonicznego zgłoszenia. b) wstawienie nowej szyby: w miejsce brakującej szyby lub w inne miejsce w wiacie przystankowej np. po usunięciu blachy; minimalna grubość szyby 5 mm, hartowana; szyby zamawia Wykonawca; cena powinna zawierać również wstawienie szyby ze wszystkimi innymi robotami, polegającymi na prawidłowym umocowaniu szyby. c) likwidacja reklam, ogłoszeń i afiszy umieszczonych na szybach i konstrukcjach metalowych: po usunięciu plakatów, afiszy lub ogłoszeń konieczne jest usunięcie np. kleju; prace wykonywane raz w miesiącu, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę. d) usuwanie napisów typu graffiti z szyb i konstrukcji metalowych: dokładne zmycie napisów lub zamalowanie farbą koloru odpowiadającego barwą wiaty. e) mycie wiat przystankowych: powierzchnia wszystkich szyb w wiatach przystankowych wynosi 1358 m?. Zakłada się 4 mycia w ciągu roku. Szyby powinny być umyte dokładnie, bez zacieków. Zakup środków czystości leży w zakresie Wykonawcy. f) mycie konstrukcji metalowych: prace polegają na umyciu dolnej części wiaty przystankowej, pobrudzonej przez m in. piach; Środki czystości w zakresie Wykonawcy. Powierzchnia przyjęta do myci wynosi 236 m2. g) malowanie konstrukcji metalowych: malowanie wytypowanych wiat lub ich fragmentów; farba w zakresie Wykonawcy; kolor musi zostać ustalony z Zamawiającym. h) wstawienie nowych szczebli w ławce: szczeble wykonane przez Wykonawcę; wymiar musi być dopasowany do istniejących szczebli; pomalowany zgodnie z istniejącą barwą. i) wymiana daszku z poliwęglanu: zakres obejmuje likwidację starego daszku, zakup nowego materiału i jego montaż. j) podniesienie zapadniętej ławki: Wykonawca zobowiązany jest do wyrównania ławki z poziomem ławek już istniejących; dotyczy wszystkich rodzajów podłoża np. podłoże betonowe, z kostki lub piachu. k) remonty cząstkowe chodników z płyt betonowych i nawierzchni z kostki brukowej: drobne naprawy chodników w pobliży wiat przystankowych bądź zatoczek autobusowych; materiał na ewentualną podsypkę i brakujące kostki lub płytki zapewnia Wykonawca. l) całkowita likwidacja wiaty przystankowej: likwidacja dużych wiat, tzw. grzybków lub wagoników; ewentualne miejsce złożenia materiałów wskazuje Zamawiający; Wykonawca w przypadku sprzedaży elementów metalowych wiat (złom) zobowiązany jest wpłacić otrzymaną kwotę na konto Gminy Miejskiej Głogów. m) inne prace ślusarskie, stolarskie i ogólnobudowlane: prace związane z remontami i naprawą wiat przystankowych, bądź prace w okolicach przystanków autobusowych. Wykonywanie prac porządkowych, remontów oraz napraw wiat przystankowych odbywać się będzie na podstawie protokołu typowania robót, będących jednocześnie poleceniem wykonania wskazanych robót bądź na każde zgłoszenie telefoniczne (dotyczy wszystkich w w pozycji tj. od a do m) . Czas reakcji: maksymalnie do 1 godziny od chwili telefonicznego zgłoszenia. Wykonywanie prac porządkowych, remontów oraz napraw wiat przystankowych zlecane będzie wg bieżących potrzeb. Termin zakończenia robót określany będzie każdorazowo w protokole typowania w zależności od zakresu wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy wykonywanych prac. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na swój koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Wszelkie roszczenia wynikające z nieprawidłowego wykonywania prac, powstałe szkody lub niezabezpieczenia terenu ponosi Wykonawca. Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej wymienionych wiat przystankowych i zapoznania się z w w zakresem czynności. Wykonawca powinien posiadać wyznaczone miejsce na składowanie części wchodzących w skład wiaty. Wykonawca zobowiązany jest, na każde wezwanie Zamawiającego, zapewnić własny transport, w celu wytypowania zakresu robót bądź ich odbioru. Wykonawca zapewni zaplecze magazynowe do zdeponowania wszelkich elementów małej architektury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium dla części I Zamawiający ustalił w kwocie: 1.400,00zł słownie: jeden tysiąc czterysta złotych, dla części II Zamawiający ustalił w kwocie: 1.400,00zł słownie: jeden tysiąc czterysta złotych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach