Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8673232 , fax. 074 8657523
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego
ul. Stefana Okrzei 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074 8673232, fax. 074 8657523
REGON: 89071789800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup trzech samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla domów pomocy społecznej powiatu kłodzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie: Dostawa trzech samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich. w tym : 2 samochody - 1 miejsce dla wózka inwalidzkiego, 1 samochód - 2 miejsca dla wózków inwalidzkich. Szczegółowe minimalne wymagania techniczne samochodów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis techniczny pojazdów oraz gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341152008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia po sprawdzeniu czy Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.klodzko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa (zakup) samochodu do transportu ekip wyjazdowych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu osobowego 9-cio (8+1) miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jedno miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu osobowego 9-cio (8+1) miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jedno miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa 2 samochodów osobowych w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-10 - Zakup busa 9-osobowego na rzecz Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. S. Moniuszki w Jeleniej Górze.
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa 2 samochodów osobowych w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Dodano: 2014-09-10 - Dostawa 2 samochodów osobowych w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Dodano: 2014-08-25 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU TYPU BUS, ROK PRODUKCJI 2014 R., NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH W LUBINIE
Dodano: 2014-04-07 - Likwidacja barier transportowych - zakup busa 9-cio osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-03-21 - Dostawa samochodu osobowego mikrobus, 9-cioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II PFRON
Dodano: 2014-03-11