Przetargi.pl
Zakup trzech samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla domów pomocy społecznej powiatu kłodzkiego

Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8673232 , fax. 074 8657523
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego
    ul. Stefana Okrzei 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8673232, fax. 074 8657523
    REGON: 89071789800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup trzech samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla domów pomocy społecznej powiatu kłodzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie: Dostawa trzech samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich. w tym : 2 samochody - 1 miejsce dla wózka inwalidzkiego, 1 samochód - 2 miejsca dla wózków inwalidzkich. Szczegółowe minimalne wymagania techniczne samochodów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis techniczny pojazdów oraz gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341152008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia po sprawdzeniu czy Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach