Przetargi.pl
Remont odcinka drogi powiatowej - nr 2654 D z Łomnicy do Karpnik - nr 2735 D z Karpnik do Strużnicy w gminie Mysłakowice

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Sudecka 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6473290 , fax. 075 6473293
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Sudecka 38 38
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6473290, fax. 075 6473293
    REGON: 23082656100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka drogi powiatowej - nr 2654 D z Łomnicy do Karpnik - nr 2735 D z Karpnik do Strużnicy w gminie Mysłakowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem budowlanym robót związanych z remontem odcinków dróg powiatowych nr 2654 D z Łomnicy do Karpnik i nr 2735 D z Karpnik do Strużnicy w gminie Mysłakowice, w zakresie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, budowy i odtworzenia odwodnienia drogi, wykonanie muru oporowego między jezdnią a potokiem Karpnickim w Karpnikach, wykonanie nowej warstwy konstrukcyjnej drogi oraz nowej warstwy bitumicznej jezdni, wyprofilowanie i utrwalenie poboczy drogi, ustawienie barier ochronnych oraz wykonanie oznakowania drogowego. Długość remontowanych odcinków dróg objętych zamówieniem wynosi 4 057,0 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią SIWZ przygotowaną w oparciu o ustawę z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SIWZ przygotowaną w oparciu o ustawę z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1109
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach