Przetargi.pl
Remont odcinka drogi gminnej nr 112159 R Frysztak - Glinik Dolny - Glinik Średni - Glinik Górny - Gogołów - Januszkowice w miejscowości Glinik Dolny, w km 0+000÷0+621

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 27 77 110 , fax. 17 27 77 920
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak, woj. podkarpackie
    tel. 17 27 77 110, fax. 17 27 77 920
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka drogi gminnej nr 112159 R Frysztak - Glinik Dolny - Glinik Średni - Glinik Górny - Gogołów - Januszkowice w miejscowości Glinik Dolny, w km 0+000÷0+621
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem uszkodzonej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej, oczyszczeniem rowów z namułu wraz z wymianą przepustów pod drogą i zjazdami oraz odtworzeniem poboczy. 2. Zakres zamówienia: wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z odcinkowym wzmocnieniem podbudowy kruszywem łamanym oraz geosiatką o łącznej powierzchni ok. 3353 m2 i średniej szerokości jezdni asfaltowej 5,0 m. 3. Opis robót: 1) Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,621 km; b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z obrębu poboczy o gr. 10 cm za pomocą koparek - 1200 m2; c) wywiezienie warstwy humusu na odległość 1 km - 120 m3; d) rozebranie przepustów pod koroną drogi oraz zjazdami - 97 m; e) rozebranie barier żelbetowych - 120 m; f) transport wewnętrzny materiałów sztukowanych z rozbiórki na składowisko wskazane przez Zamawiającego z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym samochodem do 5 t - 31,2 t; g) karczowanie pni drzew o średnicy 30 - 50 cm - 3 szt. ; h) wykarczowanie zakrzaczeń w obrębie rowów z odwozem - 585 m2. 2)Roboty ziemne: a) mechaniczne wykonanie schodkowania skarpy na głębokość 50 cm (wzmocnienie korony drogi) w km 0+041-0+621 str. L - 694,8 m2; b) mechaniczne wykonanie koryta pod umocnienie poboczy wraz z zagęszczeniem średnia głębokość 20 cm z wbudowaniem gruntu na miejscu - 579 m2; c) wykonanie koryta pod wzmocnienie jezdni - głębokość 50 cm str. P - 30 m2, 3) odwodnienie korpusu drogowego - przepusty pod koroną drogi: a) wykonanie przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur żelbetowych lub równoważnych o sztywności obwodowej SN 8, średnicy 60 cm - na ławie żwirowej grubości 20 cm - 56 m; b) wykonanie ścianek czołowych na przepustach ze ściankami skośnymi o średnicy 60 cm - 8 szt.; c) wykonanie studni żelbetowej fi 125 cm kompletnej z pierścieniem odciążającym na wlocie do przepustu - głębokość studni 1,5 m - 1szt.; d) wykonanie ścianki czołowej zespolonej z przepustem pod zjazdem z betonu B-20 zbrojonego na mokro - 1,8 m3; e) wykonanie umocnienia wlotów od przepustów ściekami 50x60x15 na ławie betonowej grubości 10 cm zakończone gurtem z betonu B-20 - 24 m; f) wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów płytami typu JOMBA 90x60x10 typ ciężki z przykołkowaniem na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm - 31,2 m2, 4) Przepusty rurowe pod zjazdami: a) wykonanie przepustów drogowych rurowych jednootworowych pod zjazdami z rur o średnicy 50 cm na ławie żwirowej o grubości 20 cm - rury z polietylenu PP dwuściennej karbowanej o sztywności obwodowej SN8 - 35 m; b) wykonanie ścianek czołowych prefabrykowanych fi 50 - 7 szt.; c) ułożenie ścieków betonowych typu mulda 50x60x15 na ławie z pospółki grubości 20 cm i chudego betonu z oporem grubości 10 cm (przy krawędzi jezdni) - 30 m; d) ułożenie ścieku typu przejezdnego z kratą żeliwną na ławie z pospółki grubości 20 cm i betonu grubości 10 cm - 10 m; e) wykonanie studni rewizyjnej kompletnej fi 100 cm, głębokości 1,5m - 1 szt.; f) remont studni rewizyjnej fi 100 (wymiana pokrywy i włazu żeliwnego) - 1 szt.; g) regulacja wysokościowa studni rewizyjnej fi 100 - 2 szt.; h) wykonanie studzienek ściekowych kompletnych fi 50 - 3 szt.; i) wykonanie przykanalików z rur PCV fi 20 cm - 12 m, 5) Podbudowy: a) wykonanie profilowania jezdni kruszywem łamanym 0 -31,5 o średniej grubości 6 cm - 495 m2; b) wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszyw naturalnych o grubości 30 cm po zagęszczeniu (wzmocnienie jezdni) - 30 m2; c) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 o grubości 15 cm po zagęszczeniu (wzmocnienie jezdni) - 30 m2; d) wykonanie wzmocnienia pobocza jezdni kruszywem naturalnym 0 -63, warstwa grubości 20 cm po zagęszczeniu - 579 m2; e) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 3411 m2, 6) Nawierzchnia: a) ułożenie geosiatki z przymocowaniem, na skropionym podłożu, szerokości wałka 4 m o wytrzymałości 50/50 kN - 800 m2; b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W KR 1-2 o grubości 5 cm po zagęszczeniu (warstwa wiążąca) - 3441 m2; c) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - skropienie międzywarstwowe - 3353 m2; d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S KR 1-2 o grubości 4 cm po zagęszczeniu - (warstwa ścieralna) - 3353 m2; e) wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 6 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) - 158 m2; f) umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, warstwa o grubości 10 cm po zagęszczeniu - 870 m2; g) ułożenie nawierzchni na zjazdach z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubości 12 cm po zagęszczeniu - 232 m2, 7) roboty wykończeniowe: a) oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, średnia grubość zamulenia 30 cm - 568 m; 8) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) wstawienie barier energochłonnych SP-04 - 556 m; b) ustawienie pionowych znaków drogowych - znak A 7 - 1szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja w skład której wchodzą: 1)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące Rozdział III SIWZ; 2)Przedmiar robót stanowiący ROZDZIAŁ IV SIWZ. 5. Wymienione opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Przedmiarze robót oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB). Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 6. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 7.W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw człon-kowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w ust. 2, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. 8. Realizacja prac objętych przedmiotem zamówienia prowadzona będzie zgodnie z:1) Przedmiarem robót ;2) Kosztorysem ofertowym;3) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ;4) Istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w Projekcie umowy. 3.Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na materiały (wyroby) oraz urządzenia - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad i uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w kwocie: 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Strzyżów Oddział Frysztak, nr konta 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty - w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia i zdeponowania w kasie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach