Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8178565 , fax. 061 8178191
- Data zamieszczenia: 2010-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
ul. Dworcowa 5 5
62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
tel. 061 8178565, fax. 061 8178191
REGON: 00052816100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT NAWIERZCHNI ULICY MICKIEWICZA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Mickiewicza w Kostrzynie na odcinku o długości 968,47 m i szerokości 6,0 m, polegający na ułożeniu nowej nawierzchni jezdni asfaltowej o przekroju daszkowym ze spadkami poprzecznymi w kierunku ścieku (do wykonania) z dwóch rzędów kostki brukowej oraz na ułożeniu jednostronnego krawężnika obniżanego na wjazdach do posesji. Do zadania Wykonawcy należy również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5 -egzemplarzach, uzgodnionej w ZUD-zie. Koszty wykonania dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić w kosztach ogólnych. Minimalny wymagany okres gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi - 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. ROBOTY BUDOWLANE. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiarze robót - zał. nr 5 do SIWZ 3. Projekcie budowlanym pt: REMONT UL. MICKIEWICZA W KOSTRZYNIE opracowanym przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6, w marcu 2010 r. UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie równoważnych produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych, z uzasadnioną korzyścią dla zamawiającego (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za obustronną zgodą), wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu). 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (BIP,Przetargi - Urząd Miejski, Specyfikacje SIWZ, zmiany i odpowiedzi)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA PARKU MIEJSKIEGO PRZY ULICY WARSZAWSKIEJ W KOSTRZYNIE (I ETAP)
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA UL. KRZYWOUSTEGO (OD UL. WRZESIŃSKIEJ DO PRZEMYSŁAWA - ETAP I) ORAZ UL. STAWNEJ (OSTATNI ETAP) W KOSTRZYNIE
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Łomżyńskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Suchej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Fabianowo oraz w ul. Obrzyca w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne wykonywanie frezowania nawierzchni asfaltobetonowych w szacunkowej maksymalnej ilości do 67 000 m2 na terenie miasta Poznania frezarką o szerokości 1 m z wywozem materiału pofrezowego
Dodano: 2016-07-26 - Remont ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Czereśniowej oraz w ul. Szubińskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21 - Budowa ulicy Budzisława w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20 - Remont nawierzchni chodników w ul. Chwaliszewo oraz w ul. Lubowskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20