Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta Nowy Targ: 1/ część I a) remont nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Powstańców Śląskich 7 po jego południowej stronie, b) wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kopernika, 2/ część II a) remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Mickiewicza na odcinku od ul. Krakowskiej do ul. Kilińskiego, b) remont końcowego odcinka ul. Nadmłynówka wraz z połączeniem do istniejącej ścieżki rowerowej (trasa rowerowa), c) remont nawierzchni jezdni i chodników os. Witosa

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta Nowy Targ: 1/ część I a) remont nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Powstańców Śląskich 7 po jego południowej stronie, b) wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kopernika, 2/ część II a) remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Mickiewicza na odcinku od ul. Krakowskiej do ul. Kilińskiego, b) remont końcowego odcinka ul. Nadmłynówka wraz z połączeniem do istniejącej ścieżki rowerowej (trasa rowerowa), c) remont nawierzchni jezdni i chodników os. Witosa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta Nowy Targ: 1/ część I a) remont nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Powstańców Śląskich 7 po jego południowej stronie, b) wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kopernika, 2/ część II a) remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Mickiewicza na odcinku od ul. Krakowskiej do ul. Kilińskiego, b) remont końcowego odcinka ul. Nadmłynówka wraz z połączeniem do istniejącej ścieżki rowerowej (trasa rowerowa), c) remont nawierzchni jezdni i chodników os. Witosa. Przedmiot główny: CPV 45233140-2 roboty drogowe, przedmioty pomocnicze: CPV 45233222-1 roboty w zakresie chodników przedmiot pomocniczy, CPV 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 2. W części I zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1) remont nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Powstańców Śląskich 7 po jego południowej stronie: - rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych - korytowanie i uzupełnienie podbudowy, - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej, - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce piaskowej, 2) wykonanie miejsc postojowych przy ul. Kopernika. - rozbiórka krawężników i ław, - korytowanie pod zatokę postojową, - podbudowa z kruszyw naturalnych, - krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej, - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej, - ściek uliczny z elementów prefabrykowanych, - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. 3. W części II zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1) remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Mickiewicza na odcinku od ul. Krakowskiej do ul. Kilińskiego: - frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni, - rozbiórka krawężników i ław, - wykonanie podbudowy jezdni i chodników, - krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej, - ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, - nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i ścieralna, - chodnik z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. 2) remont końcowego odcinka ul. Nadmłynówka wraz z połączeniem do istniejącej ścieżki rowerowej (trasa rowerowa): - korytowanie pod jezdnię, - podbudowa z kruszyw naturalnych, - krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej, - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej, - ściek uliczny z elementów prefabrykowanych, - nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i ścieralna. 3) remont nawierzchni jezdni i chodników os. Witosa - frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni, - rozbiórka krawężników i ław, - wykonanie podbudowy jezdni i chodników, - krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej, - ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, - nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i ścieralna, - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej, - chodnik z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót opracowana przez Panią Janinę Szlagę prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Usługi w Zakresie Instalacji Inżynieryjnych i Konstrukcji Budowlanych z siedzibą Kasina Wielka 628, 34-741 Kasina Wielka. 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 2/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 3/ wywóz i składowania gruzu oraz materiału z frezowania na miejsce wskazane przez zamawiającego do 10 km zapewnia wykonawca, 4/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, c) zabezpieczenia placu budowy. Wykonawca umożliwi bezpieczną komunikację dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, d) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Nowy Targ ul. Szpitalna 14, e) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi badania laboratoryjne zagęszczania zasypów i podbudowy, co 50 mb - a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, f) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, .dxf. pdf, g) Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczenia na żądanie zamawiającego. h) ponoszenia pełnej odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, i) stosowania w czasie prowadzenia prac przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca. 5/ decyzję na wycinkę drzew uzyska zamawiający, 6/ wykonawca udzieli minimum 3 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 7/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1/ dla części I -700,00 zł (siedemset złotych), 2/ dla części II- 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych), Wykonawcy składający ofertę w części I i II zobowiązani są wpłacić wadium w odpowiedniej kwocie dla każdej części zamówienia, dla której mają zamiar złożyć ofertę. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach