Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulic, dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Kołaczyce

Wójt Gminy Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4410065 , fax. 013 4460258
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Kołaczyce
    Rynek 1 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 013 4410065, fax. 013 4460258
    REGON: 00054636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulic, dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Kołaczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Remont nawierzchni ulic i chodników w miejscowości Kołaczyce: ul. Ostoi ok. 90 mb, ul. Marii Curie-Skłodowskiej ok. 68 mb, ul. Piekarska ok. 92 mb. 3.2. Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Krajowice: koło Astry ok. 280 mb, koło Szkoły ok. 230 mb. 3.3. Inne roboty określone w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówieniach Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2 Wykazanie należytego zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat 3 zamówień w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia. 3 Wskazanie osoby z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi na kierownika robót. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, kosztorys ofertowy szczegółowy, oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych, wykaz doświadczenia oraz referencje, wykaz personelu o odpowiednich uprawnieniach, wykaz podwykonawców, uzupelniony projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach