Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2235810
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
Ostrów 225 225
39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
tel. 017 2235810
REGON: 69003156900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kosiarki ciągnikowej, wysięgnikowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kosiarki ciągnikowej, wysięgnikowej dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie. Dostawa obejmuje montaż, rozruch i przeszkolenie operatorów. Parametry techniczne 1. Dopasowana technicznie do współpracy z ciągnikiem ZETOR 7745 (układ zawieszenia z tyłu ciągnika) 2. Długość ramienia (licząc od osi ciągnika) 4 - 6 m 3. Szerokość głowicy 1,0 - 1,25 m 4. Kąt obrotu głowicy min. 180° 5. Rotor z możliwością montażu noży do trawy i bijaków do gałęzi 6. Wał kopiujący 7. Wałek przegubowo-teleskopowy Parametry techniczne ciągnika współpracującego z kosiarką ZETOR 7745 - masa własna 3 600 kg - maksymalna masa całkowita 5 400 kg - moc silnika 68 KM - maksymalna liczba obrotów WPM 1 000 obr/min - wałek przeniesienia mocy tylny Wymagany jest minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, przez Zamawiającego. Kosiarka wysięgnikowa powinna posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Wykonawca przeszkoli w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dwóch pracowników Zamawiającego w dniu odbioru kosiarki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 293310008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie doręczonego oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z dokumentacją przetargową : specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wzorem umowy i potwierdza przyjęcie ich bez zastrzeżeń, - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, na rzecz US, ZUS lub KRUS /załącznik nr 1/, - oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 1/, - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ustawy /załącznik nr 1/, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość ramienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną