Przetargi.pl
Remont nawierzchni istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2015-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1. Remont nawierzchni na istniejących drogach gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś 1.1. Zakres rzeczowy obejmuje remont następujących dróg: 1.1.1. ul. Widokowa, w miejscowości Będkowice - dz. nr 799. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 45 m, szerokość działki zmienna : 1,80 m do 2,50 m). 2. Przycięcie skarp ziemnych 0,5 x 1 x 21 m. 3. Na długości 45 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem. 4. Na długości 45 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem. 5. Wykonanie jednostronnego ścieku - preferowany typu mulda na ławie betonowej, długości 47mb (z przejściem przez chodnik). 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 2,50 m, na całej długości 45mb. 7. Wykonanie i uzupełnienie jednostronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długość 45mb. 8. Na długości 75 m korytowanie na głębokość 20 cm. 9. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm, na dł. 75 m. 10. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, dł. 75 m. 11. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku stoku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, szerokości 2 m, dł. 75 m. 12. Wyrównanie niwelety zjazdów 4,5 m x 2 m. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.2. boczna ul. Na Wygwizdowie, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 197. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 150m ), szerokość 1,7 do 2.7 m). 2. Na długości 90 m korytowanie na głębokość 60 cm i szerokość 3,0 m, z nadaniem jednostronnego spadku. 3. Na długości 60 m korytowanie na głębokość 30 cm i szerokość 3,0 m, z nadaniem jednostronnego spadku. 4. Wykonanie warstwy odcinającej - 10 cm piasku. 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 2,7 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 1.1.3. boczna ul. Orlich Gniazd, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 47/20. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 220m, szerokość 2,70m). 2. Roboty ziemne-wyrównanie niwelety drogi (likwidacja zastoiska wody). 3. Korytowanie na głębokość 20 cm z nadaniem jednostronnego spadku. 4. Ułożenie drenu typu francuskiego (peszel ?110 mm w geowłókninie) na całej długości od strony napływu (strona północna) z przeprowadzeniem na drugą stronę drogi. 5. Wykonanie warstwy odcinającej - 10 cm piasku. 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 2,7 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 7. Dodatkowa warstwa podbudowy pomocniczej na dług. ok. 120 m i grub. 30 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997 (teren podmokły). 1.1.4. ul. Miodowa, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 311/2. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 140 m, szerokość 3,0 m +obustronne pobocze szer. 50 cm (tam gdzie jest na nie miejsce). 2. Korytowanie wraz z profilowaniem dna koryta (spadek poprzeczny 2% do stoku) na długości 50 mb na głębokość 60 cm i szerokość 3,50 m. 3. Ułożenie peszla w geowłókninie z obsybką żwirową w najniższym miejscu koryta drogowego, dług. ok. 60 mb. 4. Przycięcie skarp ziemnych. 5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku na długości 50 mb i grubości 10 cm. 6. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm, na długości 140 mb. 7. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm, na długości 90 mb. 8. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym dł. 10 m wraz z kratą przejazdową długości 4 m. 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 140 m. 10. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 140 m. 11. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 7. 12. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.5. ul. Sonny Dół, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 79. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 200 m, szerokość 3,00 m). 2. Wycinka drzew i krzewów. 3. Roboty ziemne-wyrównanie niwelety drogi. 4. Wykonanie podbudowy zasadniczej (grobli) z kamienia 120 do 63 mm, szerokości 3,5 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 5. Wykonanie podbudowy pomocniczej z kamienia 0 do 31,5 mm, szerokości 3,5 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 6. Ułożenie i zagęszczenie recykliny będącej własnością Inwestora, na całej długości drogi. 1.1.6. ul. Zielona, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 899. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 254 m, szerokość 4,5m +obustronne pobocze szer. 50 cm. 2. Na długości 80 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 4,00 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do rowu). 3. Na pozostałej długości 174 mb korytowanie na głębokość 70 cm i szerokość 4,50 mb z nadaniem jednostronnego spadku 2% w stronę rowu. 4. Ułożenie peszla w geowłókninie z obsybką żwirową w najniższym miejscu koryta drogowego, długości ok. 174 mb. 5. Przycięcie skarp ziemnych. 6. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm. 7. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm. 8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm. 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm), przechyłka jednostronna 2% zgodnie ze stokiem wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 3,50 m, na całej długości 200 mb. 10. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm i długości 508 m. 11. Ułożenie przepustu ? 300 mm z HDPE pod zjazdem, długości 15 m. 12. Reprofilacja i udrożnienie rowu drogowego na długości 130 mb. 13. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. ok. 6. 14. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.7. ul. Pod Moroniem, w miejscowości Prądnik Korzkiewski - dz. nr 266/1. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość 275 m, szerokość jezdni zmienna: 2,0 m do 2,50 m +obustronne pobocze szer. 0,50 m (tam gdzie jest na nie miejsce). 2. Ułożenie przepustu ?80 z HDPE, długości 8 m wraz ze żelbetową studnią wpadową d = 120 cm głębokości 2,50 m. 3. Przycięcie skarp ziemnych. 4. Na całej długości 275 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem. 5. Na całej długości 275 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem. 6. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 50 mb wraz z kratą przejazdową długości 4m. 7. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na całej długości 275 mb. 8. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długość 275 mb. 9. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 12. 10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.8. ul. Różana, w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 206. 1. Tyczenie geodezyjne osi drogi i granic działki drogowej, (długość od skrzyżowania z ul. Podskalany do końca zabudowy - 245 m, szerokość 3,5 m ). 2. Na długości 40 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - 63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 3. Na długości 40 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 10 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na ławie betonowej w łuku, długości 15 m z wprowadzeniem do rowu ulicy Podskalany. 5. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm i warstwa ścieralna grub. 5 cm), przechyłka jednostronna 2% zgodnie ze stokiem wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 3,50 m, na długości 40 mb. 6. Na długości 205 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - 63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 7. Na długości 205 mb uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 3,50 m i grubości 10 cm wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny 2% do ścieku). 8. Wykonanie i uzupełnienie obustronnego pobocza o szerokości 50 cm i wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długości 475 mb. 9. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 10. 10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.9. ul. Polna, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 451. 1. Wytyczenie geodezyjne remontowanej drogi (długość 150 m, szerokość 4.4 m). 2. Rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej długości. 3. Korytowanie wraz z profilowaniem dna koryta (spadek poprzeczny 2% do stoku) na długości 50 mb na głębokość 60 cm i szerokość 4.00 m. 4. Przycięcie skarp ziemnych. 5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm, na długości 50 m. 6. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm, na długości 50 m. 7. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, na długości 50 m. 8. Na długości pozostałej 100 m uzupełnienie i wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 4,00 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem. 9. Wykonanie jednostronnego ścieku z elementów prefabrykowanych typu mulda o szerokości 50 cm na ławie z betonu B10, grubości min. 10 cm na całej długości wraz z trzema studzienkami ściekowymi, przykanalikami i wpustami, na długości 150 m. 10. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grubości 5 cm i warstwa ścieralna grubości 5 cm, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 3,50 m, na całej długości 150 m. 11. Wykonanie i uzupełnienie jednostronnego pobocza o szerokości 50 cm z destruktu lub kruszywa łamanego 0/31,5 mm zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, długość 150 m. 12. Wyrównanie niwelety zjazdów szt. 4. 13. Kraty przejazdowe długości 4.00 m, szt. 2. 14. Zabezpieczenie urządzeń obcych w obszarze robót budowlanych, regulacja studzienek kanalizacyjnych do nowej niwelety 2 szt. 15. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.10. Pętla autobusowa w Będkowicach - roboty pozostałe do wykonania. 1. Frezowanie nawierzchni drogi powiatowej - 33 m2 2. Ułożenie geowłókniny na połączeniu z istniejącą nawierzchnią - 66 m2 3. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - 860 m2. 4. Skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją kationową szybkorozpadową - 860 m2. 5. Ułożenie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 16P stabilizowanej mechanicznie gr. 9 cm - 860 m2. 6. Ułożenie nawierzchni pętli autobusowej z betonu asfaltowego AC 11S stabilizowanej mechanicznie gr. 5 cm - 860 m2. 7. Ułożenie nawierzchni przystanku autobusowego z betonowego klasy B-35, grubości 20 cm stabilizowanej mechanicznie - 60 m2. 8. Wykonanie murowanej wiaty przystankowej. 9. Wykonanie drenażu opaskowego ? 110 mm, na długości 160 m. 10. Wykończenie skarp - humusowanie i obsypywanie skarp - 150 m2. 11. Umocnienie podstawy skarpy płytami ażurowymi, na długości 160 m. 12. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej klauzulowanej. 1.1.11. ul. Cader, w miejscowości w Szyce- dz. nr 214/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 500 m od zjazdu z DK 94 do końca działki nr 37/1, szerokość śr. 3,00 m). 2. Korytowanie na głębokość 30 cm z nadaniem jednostronnego spadku. 3. Ułożenie drenażu (peszel ? 110 w geowłókninie) na całej długości od strony napływu wody z odprowadzeniem do odbiorników. 4. Wykonanie warstwy odcinającej - 10 cm piasku. 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,0 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,0 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym. 7. Regulacja studzienek kanalizacyjnych, szt. 2. 8. Zmniejszenie spadku poprzez podniesienie niwelety na zjeździe z DK 94 poprzez wykonanie podbudowy wraz z jej profilowaniem (spadek poprzeczny jednostronny 2%) z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,0 m i grubości śr. 20 cm. 9. Przebudowa ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach z podmurówką, na długości 60m wraz z budową muru oporowego śr. wys. 0,60 m (całkowita wys. śr. 1,20m), szerokości 0,30 cm, zbrojonego prętami żebrowymi ?10 co 15 cm, z odtworzeniem ogrodzenia. 1.2 Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty (ogólne): wszelkie roboty przygotowawcze, zabezpieczające, tymczasowe, porządkowe, wynikające z opłaty za składowanie odpadów na wysypisku (lub utylizację), organizacji placu budowy wraz z jego likwidacją, utrzymania zaplecza budowy, ewentualnego zajęcia innej działki niż pas drogowy, koszty związane z odbiorami wykonywanych robót, w tym koszty badań nośności lub innych badań i ekspertyz zaleconych przez zamawiającego a wynikających z wątpliwości co do jakości robót lub zastosowanych materiałów, wykonania dokumentacji powykonawczej, oraz inne koszty wynikające z umowy, 1.3 Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji przetargowej. Jest to zakres orientacyjny (bez uprzednich badań nawierzchni i podbudowy dróg) służący do opracowania oferty przetargowej. 1.4 Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.5 Wykonawca ma zapewnić wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 1.6 Do Wykonawcy należy uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego. 1.7 Do Wykonawcy należy wykonanie wszelkich innych robót koniecznych do wykonania zadania nie wymienionych powyżej. 1.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia. 1.9 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1. warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2. wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3. warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 20.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach