Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni gruntowych, niwelacje oraz usługi ładowarką w gminie Pobiedziska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W zakres prac wchodzi: a) wykonanie koryta wraz z profilowaniem - średnia głębokość do 20 cm w gruncie kat. III z wywiezieniem pozyskanego urobku na odległość do 20 km - ilość 6000 m2 b) wykonanie warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości ok 15 cm z zagęszczeniem wykonanej warstwy 0,95 - ilość 6000 m2 c) wykonanie robót budowlanych ładowarką czołową o minimalnej pojemności łyżki powyżej 4 m3 - 80 mg 2. Zamawiający zastrzega możliwość realizacji zadania w ograniczonym zakresie (elementami i częściami) zgodnie z potrzebami zamawiającego. Zamawiający zastrzega także możliwość wykorzystania materiału dostarczonego przez Zamawiającego. 3. W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż oraz zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy 5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP2. Za spełnienie warunku określonego w dziale VIII pkt 1.1 Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Za spełnienie warunku określonego w dziale VIII pkt 1.2. Zamawiający uzna: a) wykonanie przez Wykonawcę co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie dróg gruntowych oraz tłuczniowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł.4. Za spełnienie warunku określonego w dziale VIII pkt. 1.3. Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub załączenie oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia. 5. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.2. oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków (na podstawie art. 22 ustawy PZP) 1.3. Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem punktu 3 a) działu VIII SIWZ 1.5. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót) 1.6.Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zwarcia umowy ubezpieczenia. 1.7.Wykaz robót zleconych podwykonawcy 1.8.Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg o nawierzchni gruntowej tłuczniem kamiennym i betonowym
Dodano: 2016-07-27 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, remont nawierzchni brukowcowych, remont cząstkowy chodników, remont cząstkowy dróg gruntowych oraz profilowanie wraz z wałowaniem dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2016 roku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Niechanowo
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie profilowania i wałowania ulic gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2429P Tulce - Kostrzyn na odcinku Siekierki - Kostrzyn
Dodano: 2016-07-26 - Nakładka bitumiczna na drodze powiatowej nr 2404P Tarnowo Podgórne - Napachanie ul. Rokietnicka w m. Tarnowo Podgórne
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi nr 4311P w m. Broniszewice
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi ozn. nr ewid. gruntu 309 w miejscowości Osiecza Pierwsza
Dodano: 2016-07-22 - Naprawa dróg powiatowych po sezonie wiosennym
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa ul. Konińskiej w Rychwale w ciągu drogi powiatowej nr 3321P
Dodano: 2016-07-20