Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI GRUNTOWO-TŁUCZNIOWYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Mickiewicza 12 12
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31151188900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI GRUNTOWO-TŁUCZNIOWYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: CPV: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni gruntowo-tłuczniowych dróg gminnych na terenie miasta Koła . Nawierzchnie dróg gminnych przewidzianych do remontu posiadają nawierzchnie gruntowe, (często gliniaste), żwirowe i częściowo tłuczniowe . Zlokalizowane są głównie na osiedlu Bogumiła ( ul. Miłosna) i w rejonie ul. Sienkiewicza (Wiśniowa, Morelowa, dojazd na dz.44/2). Są w złym stanie technicznym. Ich przekroje poprzeczne i podłużne są mocno zniekształcone a nawierzchnia zdeformowana poprzez liczne wyniesienia i zagłębienia , w których tworzą się po każdych opadach deszczu zastoiska wody utrudniające w znacznym stopniu dojazd do posesji. Szczególny dyskomfort odczuwalny jest wiosną (pozimowe roztopy śniegu i lodu ) i jesienią ( pora deszczowa) .Latem z kolei to duże ilości kurzu szczególnie uciążliwego dla mieszkańców osiedla, a zimą trudności przy utrzymaniu przejezdności tych ulic. Poza tym luźny materiał z dróg gruntowych nanoszony jest na skrzyżowania z ulicami o nawierzchni bitumicznej, powodując ich zanieczyszczenie i stwarzając niebezpieczeństwo uczestnikom ruchu. Planuje się przeprowadzić remont istniejących nawierzchni poprzez ich wyrównanie i wzmocnienie klińcem drogowym. Remont nawierzchni klińcem drogowym : a) ul. Miłosna - 100 m x 5 m = 500 m2, b) ul. Wiśniowa - 150 m x 5 m = 750 m2, c) ul. Morelowa - 100 m x 5 m = 500 m2, d) dojazd bez nazwy (dz. nr 44/2) - 82 m x 5 m = 410 m2 Zakres robót obejmuje: a) wykonanie koryta o głębokości 10 cm - 2160 m2 ; b) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - 2160 m2; c) wzmocnienie nawierzchni klińcem drogowym 0,5-31,5 mm, gr. w-wy 10 cm - 2160 m2 ; W cenie oferty należy uwzględnić koszty opracowania projektów oznakowania prowadzonych robót w pasie drogowym oraz wszelkie inne związane z zajęciem pasa drogowego. Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów: Materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane roboty 12 miesięcznej gwarancji. 2. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie budowy), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3. Szczegółowy zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe uzyskane samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) wyrażające się w zrealizowaniu co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegających na budowie, przebudowie remoncie dróg o dowolnej nawierzchni, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 80.000 zł brutto, 3) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 4) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają siłami własnymi, bez udziału podwykonawców, 5) udzielą co najmniej 12 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 2. Na potwierdzenie warunków wymienionych w ust. 1 każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) polegających na budowie, przebudowie remoncie dróg o dowolnej nawierzchni, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot, osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, który stanowi Załącznikiem Nr 4, 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA do którego należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg zapisów rozdziału IV.SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione? nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 4) wykaz robót budowlanych zrealizowanych samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) polegających na budowie, przebudowie remoncie dróg o dowolnej nawierzchni, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 5) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 6) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot, osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, który stanowi Załącznikiem Nr 4, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 8) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach