Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi w Ścięgnach dz. nr 738

Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 58-562 Podgórzyn, ul. Żołnierska 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7621093 , fax. 075 7621358
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
    ul. Żołnierska 14 14
    58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7621093, fax. 075 7621358
    REGON: 23082171800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi w Ścięgnach dz. nr 738
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Parametry drogi: - długość odcinka drogi - 924,8 m, - szerokość jezdni 2,55 - 5,2 m - powierzchnia jezdni - 2.853,45 m2 - spadki podłużne - do 5% - spadki poprzeczne - do 2% - szerokość poboczy - 0,50 m - spadek poprzeczny poboczy - do 5% - pochylenie skarp nasypów i rowów - 1:1,5 - rowy przydrożne - 330,8 m - ruch - KR 2 Zakres robót obejmuje: 1. Konstrukcja jezdni: - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 2.775 m2. - wyrównanie i miejscowe wzmocnienie istniejącej nawierzchni w miejscach ubytków - tłuczniem kamiennym - 92,78 m3, - skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni bitumicznej - 2.796,85 m2, - wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm - 2.853,45 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm - 2.853,45 m2, 2. Odwodnienie: - odtworzenie rowów z wyprofilowaniem dna szer. 0,4 m z dopasowaniem niwelety dna rowu do dna przepustów - 330,8 m, - oczyszczenie przepustów - 6 m, - wykonanie przepustów rurowych z rur żelbetowych o śr. 60 cm - 2m, o śr. 50 cm - 4 m. 3. Oznakowanie. Pionowe znaki drogowe. - A-7 - 1 szt., - Tabliczki T Nie dotyczy pojazdów rolniczych - 2 szt., - B-18 (7t) - 2 szt., - B-43 (30 km/h) - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formą: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. robót polegających na remoncie drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości powyżej 250.000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dokumenty stwierdzające, że osoby pełniące funkcje kierowników przynależą do Izby Inżynierów i posiadają uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=494
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach