Przetargi.pl
„Remont nawierzchni dróg Gminnych”

Urząd Gminy Kostomłoty ogłasza przetarg

  • Adres: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 170 283 , fax. 071 3170283 w.28
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kostomłoty
    ul. Ślężna 2
    55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie
    tel. 713 170 283, fax. 071 3170283 w.28
    REGON: 53385400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostomloty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni dróg Gminnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ PIERSNO Całkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi :- odcinek = 116,00 m , Klasa drogi – droga Publiczna Kategoria ruchu KR 1 Szerokość jezdni - bez zmian Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym. Zjazdy – do remontu w technologii z betonu asfaltowego Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii betonu asfaltowego ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do zabudowań mieszkalnych i gospodarczych. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami Oznakowanie poziome i pionowe nie wysteruje . ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni oraz uzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległe zostaną wykonane z betonu asfaltowego . Jezdnia :Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cm Remont pobocza - zakres prac do wykonania : Uzupełnienie pobocza kruszywem 0-31,5 mm Zamontowanie barier energochłonnych o masie 24kg/m Remont zjazdów - zakres prac do wykonania : Zjazdy zostaną wykonane z betonu asfaltowego gr. 4cm z wykonaniem podbudowy gr. 15 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Część 2 : REMONTNAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ WNORÓW-CHMIELÓW Całkowita długość remontowanej nawierzchni wynosi : - odcinek = 1922,00 m , Klasa drogi – droga publiczna , Kategoria ruchu KR 1 Szerokość jezdni - bez zmian , Pobocze obustronne bez zmian, utwardzone kruszywem mineralnym. Zjazdy – do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącego i nowego w istniejących granicach. Zjazdy na drogi gminne - do remontu w technologii jak obecnie z wykorzystaniem materiału istniejącego i nowego w istniejących granicach ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Droga gminna o nawierzchni asfaltowej jest drogą dojazdową do pół uprawnych oraz zlokalizowanego w km 1+300 cmentarza. Droga ta jest też elementem łączącym dwie wsie. Szerokość pasa drogowego - działki drogowej wynosi 12 -10 m . Na powierzchni działki drogowej znajduje się pobocze wzmocnione materiałem mineralnym . Pobocze miejscami przerośnięte darnią Szerokość pobocza zmienna nie mniejsza niż 50 cm. W konstrukcji nawierzchni widać liczne miejsca jaj naprawy - szczególnie przy krawędzi jezdni i w miejscu gdzie pobocze jest przerośnięte . W miejscach przerośniętego pobocza gruntowego - jezdnia wykazuje liczne zapadnięcia i uszkodzenia nawierzchni do warstw podbudowy. Istniejące pobocze wzmocnione - zadarnione. Nawierzchnia drogi wykonana z betonu asfaltowego z licznymi naprawami w technologii jej odcinkowej wymiany oraz wzmocnienia metodą natrysku powierzchniowego – typu „pucher” z powierzchniowym wzmocnieniem asfaltem z uzupełnieniem kruszywem. Oznakowanie poziome nie wysteruje .Oznakowanie pionowe ogranicza się głównie do tablic z nazwami administracyjnymi. ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Zamawiający ogranicza wykonanie remontu drogi gminnej do remontu jej nawierzchni oraz uzupełnienia pobocza wzmocnionego. Istniejące zjazdy indywidualne i na drogi przyległe zostaną uzupełnione mieszanką kamienną . Jezdnia Na szerokości istniejącej nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane jej wzmocnienie poprzez wykonanie profilowania w ilości 75 kg na 1 m2 betonem asfaltowym i wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 4cm Remont pobocza - zakres prac do wykonania : Uzupełnienie pobocza o gr. średnio 4cm. Remont zjazdów - zakres prac do wykonania : Zjazdy w pozostaną w stanie istniejącym z uzupełnieniem kruszywem 0-31,5 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc ). Część 2 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ; 2) zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ 3) wyceniony kosztorys ofertowy zgodnie z dołączonym do dokumentacji przetargowej przedmiarem robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach