Przetargi.pl
Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica

Powiat Legnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-223 Krotoszyce, ul. Piastowska 46
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768878421 , fax. 767243406
  • Data zamieszczenia: 2024-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legnicki
    ul. Piastowska 46
    59-223 Krotoszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 768878421, fax. 767243406
    REGON: 6911074207
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krotoszyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje modernizację odcinków drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica. W ramach zamówienia planuje się:- wymianę konstrukcji drogi na nową,- korektę geometrii skrzyżowań,- budowę chodnika,- przebudowę zjazdów i przepustów pod zjazdami.Dla potrzeb właściwego odwodnienia drogi przewidziano przebudowę i budowę przepustów oraz rowów drogowych, a w terenie zabudowanym wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej. W związku z poszerzeniem drogi konieczne jest usunięcie kolizji i przebudowa słupów linii elektroenergetycznej oraz fragmentu wodociągu.Ze strony zamawiającego przedmiot zamówienia będzie realizowany wspólnie i w porozumieniu z Gminą Krotoszyce. Na rzecz gminy będzie wyceniony odcinek od km 0+000 do 0+770, na rzecz powiatu będzie wyceniony odcinek od km 0+770 do granicy powiatu. Odcinki te nie stanowią odrębnych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania – składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 140 000,00 zł (słownie złotych: sto czterdzieści tysięcy).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.03.2024 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 80 1020 5226 0000 6802 0802 3444. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego Powiatu Legnickiego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności finansowej oraz technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji zamawiającemu posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50% wartości zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie niniejszego zamówienia2) doświadczenie zawodowego, jeżeli nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie zamówienia polegające na:a) budowie/przebudowie konstrukcji drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 10000 m2 każde – co najmniej dwa takie zamówienia,b) budowie/przebudowie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej o powierzchni minimum 1500 m2 oraz krawężnik o długości minimum 500 m, obrzeża minimum 500 m – co najmniej dwa takie zamówienia lub jedno na sumę wymaganych ilości,c) budowie/przebudowie odwodnienia z rur PEHD minimum 140 m – co najmniej dwa takie zamówienia lub jedno minimum 280 m,d) wykonaniu oznakowania grubowarstwowego minimum 400 m2,e) budowie/przebudowie kanalizacji deszczowej minimum 50 m,f) budowie/przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 190 m – co najmniej dwa takie zamówienia lub jedno 380 m,g) usunięciu kolizji branży elektrycznej (demontaż i montaż słupów linii SN plus roboty towarzyszące) minimum 4 słupy.3) kwalifikacji zawodowych, jeżeli dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:a) kierownika budowy posiadającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,b) kierownika robót branży instalacyjnej posiadającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) kierownika robót branży instalacyjnej posiadającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach