GMINA MIEJSKA LUBIN ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 763070675
- Data zamieszczenia: 2024-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA LUBIN
ul. Jana Kilińskiego 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 763070675
REGON: 390647535 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.lubin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie.Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje następujące roboty: • Roboty przygotowawcze, • Roboty drogowe, • Regulacja wysokościowa istniejącej infrastruktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).2. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i 109 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 i 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. II. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:1. posiada zdolność zawodową:1.1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto (każde z zadań) obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub remonty dróg o nawierzchni bitumicznej. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zakresu i wartości zadań w celu spełnienia powyższego warunku.1.2 Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli dysponuje osobami które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia:1. Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności drogowej *)*) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kierownika budowy zgodnie z zapisami art. 18 ustawy Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub w części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu realizacji zamówienia.2. posiada zdolność techniczną.Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia następującym potencjałem technicznym:a) samochód samowyładowczy do 5 ton – 1 szt.b) samochód samowyładowczy min. 8 ton – 1 szt.c) koparko-ładowarka – 1 szt.d) rozkładarka mas bitumicznych – 1 szt.e) zagęszczarka spalinowa płytowa do 500 kg – 1 szt.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej realizację zamówienia:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialnościcywilnej. W celu oceny spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-04-19 - Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
Dodano: 2024-04-17 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Małomicka.
Dodano: 2024-01-12 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-01-09 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-12-22 - Przebudowa ul. Hutniczej ( od Demokratów do Demokratów) wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową.
Dodano: 2023-10-13 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-10-11