Przetargi.pl
,, Przebudowa drogi powiatowej Domanowice – Kaszyce Milickie, drogi powiatowej Pęgów do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1361 D oraz budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej Żmigród - Węglewo

Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, Łączna 1c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713870617
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy
    Łączna 1c
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713870617
    REGON: 932712041
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Przebudowa drogi powiatowej Domanowice – Kaszyce Milickie, drogi powiatowej Pęgów do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1361 D oraz budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej Żmigród - Węglewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Domanowice – Kaszyce MilickieZamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski ład Program Inwestycji Strategicznych (edycja 8).Zakres robót: Zadanie obejmuje odcinek od miejscowości Domanowice do miejscowości Kaszyce Milickie. Odcinek przeznaczony do przebudowy obejmuje kilometraż drogi powiatowej od km 10+000 do km 13+488. Początek robót znajduje się za miejscowością Domanowice natomiast koniec znajduje się na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 1329D z droga gminną działka nr 228 AM-1 obr. Kaszyce Milickie Gmina Żmigród. Zadanie podzielono na dwa odcinki: 1. Odcinek nr 1 od końca miejscowości Domanowice w Gminie Trzebnica do granicy gminy Prusice i Gminy Żmigród – km 10+000 do km 12+681 2. Odcinek nr 2 od końca terenu zabudowanego w m. Kaszyce Wielkie do m. Kaszyce Milicie (skrzyżowanie z droga gminną dz nr 228AM-1) – km 12+317 do km 13+488 Od km 10+000 do km 11+820 oraz od km 12+148 do km 12+671 planuje się wykonanie nawierzchni bitumicznej na istniejącej jezdni bitumicznej o szerokości 5,5m. Po lewej stronie jezdni planuje się wzmocnienie konstrukcji krawędzi o szerokości 50cm poprzez wykonanie warstwy z mieszanki związanej z cementem C1,5/2 grubości 15cm oraz warstwę podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr 20cm. Od km 11+820 do km 12+148 na terenie miejscowości Kaszyce Wielkie i w obrębie skrzyżowania z droga powiatową nr 1330D planuje się przebudowę drogi polegającą na mechanicznym usunięciu warstwy ścieralnej o gr 10cm i ułożeniu nowej warstw z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm. Dodatkowo planuje się po stronie prawej od km 18+848 do km 12+106 oraz po stronie lewej od skrzyżowania z droga powiatową nr 1330D do km 12+137 chodniki o nawierzchni bitumicznej i szerokości 2,15m. Zgodnie z §29 pkt. 2 Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U.2022.1518) ( W trudnych warunkach dopuszcza się szerokość chodnika nie mniejszą niż 1,00 m, pod warunkiem zaprojektowania miejsc do wymijania się osób ze szczególnymi potrzebami, o długości nie mniejszej niż 2,00 m i szerokości nie mniejszej niż 1,80 m) od km 12+011 do 12+073 zaprojektowano chodnik o szerokości 1,0m ze względu na wąski pas drogowy i istniejące ogrodzenia prywatne. Chodniki od krawędzi jezdni ograniczono krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm na ławie z betonu C12/15 gr 15cm. Od strony terenów prywatnych ograniczono chodniki obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm na ławie z betonu C12/15 gr 10cm. W miejscach zjazdów oraz przejść dla pieszych projektuje się krawężniki najazdowe o wymiarach 12x22x100cm na ławie z betonu C12/15 gr 15cm. Na całej długości krawężnika planuje się ściek przykrawężnikowy o szerokości 20cm na ławie z betonu C12/15 gr 15cm z dwóch rzędów kostki betonowej prostokątnej dla poprawnego odprowadzania wód opadowych do wpustów deszczowych. Po stronie prawej jezdni od km 11+979 do km 12+003 planuje się pobocze wzmocnione o nawierzchni bitumicznej o szerokości 0,75m natomiast od km 12+106 do km 12+317 o szerokości 1,5m. Po lewej stronie jezdni od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1330D do km 12+194 planuje się chodnik o szerokości 1,8m ze względu na istniejącą granicę pasa drogowego oraz istniejące ogrodzenia prywatne. Spadek poprzeczny na projektowanych chodnika wynosi 2%. Od km 10+000 do terenu zabudowanego w m. Kaszyce Wielkie w miejscach istniejących zjazdów planuje się zjazdy o głębokości 0,75m. W obrębie terenu zabudowanego m. Kaszyce Wielkie planuje się zjazdy zwykłe do posesji o nawierzchni bitumicznej do granicy pasa drogowego o szerokości istniejących bram do posesji. W miejscach mocno spękanych oraz zaniżonej krawędzi jezdni projektuje się całkowitą wymianą konstrukcji jezdni na nową konstrukcję jak na poszerzeniu jezdni. W km 10+938 oraz 11+596 planuje się wymianę istniejących barier stalowych i betonowych na nowe bariery energochłonne. Na obiektach inżynierskich planuje się barierę mostową BD-3/M – H1 o dł.8m. Na odcinku początkowym planuje się barierę SP-04/D – N1 dł. 12m. Na odcinku końcowym planuje się barierę SP-04/D – N1 dł. 8m W ramach odcinka nr 2 od km 12+317 do km 13+170 po stronie lewej powstanie chodnik o nawierzchni bitumicznej o szerokości 1,8m oddalonego od krawędzi jezdni poboczem utwardzonym z betonu asfaltowego o szerokości 0,75m. Od km 13+170 do km 13+488 powstanie się chodnik o szerokości 1,8m oddalony od krawędzi jezdni pasem zielonym o zmiennej szerokości. W miejscach istniejących zjazdów należy dostosować wysokość chodnik do rzędnych istniejących zjazdów. Spadek poprzeczny na projektowanych chodnika wynosi 2%. Od km 13+197 do km 13+320 projektuje się ściek z korytek betonowych o wym. 50x50x15cmna ławie z betonu C12/15 gr 15cm dla poprawnego odprowadzania wody deszczowej do projektowanego zarurowanego rowu przydrożnego. Na całym odcinku przebudowywanej drogi powiatowej nr 1329D oprócz odcinków gdzie zaprojektowano pobocza utwardzone betonem asfaltowym projektuje się pobocza gruntowe o szerokości 0,75mZadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Pęgów do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1361 DZamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski ład Program Inwestycji Strategicznych (edycja 8).Zakres robót: W celu realizacji zadania należy wykonać następujący zakres robót w istniejącym pasie drogowym:- wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 6.0m. Długość drogi 1318 m tj. od połączenia z nową nawierzchnią na granicy miejscowości Pęgów skrzyżowania z droga powiatową na Lubnów (bez skrzyżowania)Kategoria ruchu drogowego: KR 3, szerokość projektowanej poszerzonej nawierzchni bitumicznej wynosi 6,0 m:- opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót, roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych — trasa drogi w terenie równinnym ręczne wyko-szenie porostów ze skarp rowu roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o śr. grubości 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km mechaniczne wykonanie koryta pod nową konstrukcję drogi głównej i zjazdów z transportem urobku samochodami samowyładow-czymi na odległość 3 km (poszerzenia), mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (droga główna , zjazdy) - poszerzenia oczyszczenie i udroż-nienie istniejących przepustów warstwa odsączająca grubości 20 cm — poszerzenia, podbudo-wa z kruszywa łamanego frakcji 0/31 ,5 mm — warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm ( poszerzenie drogi głównej, zjazdy), skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 — podbudowa na drodze głównej i zjazdach,- nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W 50/70 ( podbudowa zasadnicza) — gru-bość po zagęszczeniu 7 cm - droga główna poszerzenia- wykonanie warstwy wyrównawczej AC16W— 100kg/m2 — droga główna- ułożenie geosiatki dla ruchu KR 3 70/70 kN/m z włókien szklanych wstępnie powleczonych asfaltem- skropienie podbudowy zasadniczej i warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 — podbudowa na drodze głównej,- nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 16 W 50/70 (warstwa wiążąca) - grubość po zagęszczeniu 5 cm — droga główna- skropienie i oczyszczenie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 — na drodze głównej,- nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 1 1 S 50/70 (warstwa ścieralna) - grubość po zagęszczeniu 4 cm — droga główna, poszerzenia- nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 1 1 S 50/70 (warstwa ścieralna) - grubość po zagęszczeniu 5 cm — zjazdy,- mechaniczne ścinanie poboczy po dwóch stronach jezdni o grubości 10 cm,- uzupełnienie poboczy po dwóch stronach jezdni frezowiną o grubości po zagęszczeniu ok 10 cm, stabilizowanego mechanicznie. Szerokość 1,00 m i nadanym spadkiem poprzecznym do 6 % od jezdni,- Lokalne ścinanie i karczowanie krzewów wraz z zrębkowaniem - oczyszczenie rowów po prawej i lewej stronie jezdni na całym odcinku przebudowywanej drogi po-wiatowej z namułu o grubości 20 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, wraz z oczyszczeniem i odmu-leniem istniejących przepustów znajdujących się pod korona drogi oraz - wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej.Zadanie obejmuje również wykonanie wlotu skrzyżowania z drogi powiatowej nr 1361D na drogę powiatową bez numeru (dawna DW341).W ramach prac zostanie wykonana nawierzchnia bitumiczna wraz w wyremontowaniem istniejącej podbudowy.W ramach prac zostanie wykonana korekta łuków kołowych wlotu skrzyżowania na drodze powiatowej nr 1361D. Zaprojektowano łuki kołowe o promieniu R=12m.W ramach zadania przewidziano remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1361D na długości 47m od krawędzi drogi powiatowej bez numeru w kierunku m. Lubnów. Prace polegać będą na wykonaniu dodatkowej warstw bitumicznych na istniejącej szerokości jezdni. Szerokość odcinka wynosi 4,0m.Dodatkowo zostanie wykonane zostaną prace przy istniejących poboczach gruntowych wzmocnionych kruszywem łamanym.Zadanie nr 3: Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej Żmigród – Węglewo. Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski ład Program Inwestycji Strategicznych (edycja 8).Zakres robót: Inwestycją objęty jest odcinek drogi powiatowej nr 1274D dł. 1268m od końca ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Żmigród do początku chodnika w miejscowości Węglewo.Przedsięwzięcie obejmuje: – opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie zastępczej organizacji ruchu na czas robót – wycinka drzew objętych decyzją – wycinka lokalnych zakrzaczeń w skupiskach do 25m2 – pomiary przy liniowych robotach ziemnych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, obsłu-ga geodezyjna budowy) – roboty rozbiórkowe (cięcie nawierzchni jezdni, rozebranie nawierzchni jezdni przy projektowa-nym krawężniku w krawędzi jezdni, w miejscu wpustów wraz z przyłączami – przykanalikami, roz-biórka nawierzchni przy krawężniku na szer. ok. 0,5m, rozbiórka nawierzchni jezdni nad przepu-stem celem wymiany, rozbiórka przepustów, ścianek czołowych) – zdjęcie humusu za pobocza drogi w miejscu projektowanej ścieżki/chodnika – lokalne oczyszczenie istniejących rowów wraz z umocnieniem płytami ażurowymi – przebudowę lub przedłużenie przepustów pod koroną drogi wraz ze ściankami czołowymi – zarurowanie rowów rurami kanalizacyjnymi i drenarskimi ze studniami kl. D400 – urządzenia odwadniające drogę – wykonanie wpustów ulicznych kl. D400 wpiętych do rowu przy-drożnego lub zarurowanych odcinków rowów przydrożnych – przebudowę nawierzchni zjazdów zwykłych – ułożenie obrzeży betonowych szarych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem – ograniczenie ścieżki rowerowej/chodnika od strony zieleni lub jezdni (min. 1,0m od krawędzi jezdni dla ścieżki i min. 0,5m dla chodnika) – ułożenie krawężników betonowych szarych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem – oddzielenie ścieżki lub chodnika od jezdni lub ograniczenie zjazdów z łukami kołowymi – odtworzenie nawierzchni jezdni przy krawężniku w krawędzi jezdni – lokalne poszerzenie nawierzchni jezdni do 5,5m za wiaduktem drogą S5 – wykonanie ścieżki rowerowej dwukierunkowej szer. zasadniczej 2,5m z zawężeniem do 2,0m (w trudnych warunkach zgodnie z PZT) z zachowaniem skrajni min. 1,0m od krawędzi jezdni – wykonanie nawierzchni chodnika z betonu asfaltowego szer. zasadniczej 1,8m z zachowaniem skrajni min. 0,5m od krawędzi jezdni – montaż balustrady U-11a przy ścieżce/chodniku jeśli uskok terenu przy ścieżce/chodniku jest większy od 0,5m – montaż barier stalowych H1W4A na przepustach – lokalne uzupełnienie i wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. 15cm szer. 1,0m (przy rowach do profilowania i przy barierach nad przepustami) – uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach – inwentaryzację powykonawczą robót – wprowadzenie oznakowania docelowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:- Zadanie nr 1 - 41.000,00zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100);- Zadanie nr 2 - 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100);- Zadanie nr 3 - 29.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych 00/100);Razem: 94.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godziny 10:00.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr rachunku 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godziny 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona . 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę:- zadanie nr 1 – 2.500,000,00 zł,- zadanie nr 2 – 1.500.000,00 zł,- zadanie nr 3 – 2.000.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót budowlanych, każda o wartości minimum:- zadanie nr 1 – 2.000.000,00 zł brutto,- zadanie nr 2 – 1.000.000,00 zł brutto,- zadanie nr 3 – 1.500,000,00 zł brutto,za zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach