Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748560599 , fax. 748560516
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 748560599, fax. 748560516
    REGON: 890718372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie polega na budowie odcinka drogi w śladzie istniejącej drogi gruntowej. Planuje się wykonanie nowej nawierzchni drogi na długości 386m. Od strony południowo‐zachodniej droga krzyżuje się z drogą wojewódzką (ul. Legnicka) a od strony północno‐wschodniej z drogą powiatową. Dodatkowo w ramach inwestycji zaplanowano budowę odwodnienia drogi, oświetlenia drogowego i kanału technologicznego oraz przebudowę kolidujących sieci elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, a także budowę przejścia dla pieszych.Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Zakres robót obejmuje między innymi: - roboty przygotowawcze,- wycinkę drzew z karczowaniem pni, wywozem karpiny i gałęzi wraz z utylizacją odpadu, - wywóz pociętych na małe kawałki dłużyc na składowisko Zamawiającego,- mechaniczne karczowanie krzaków i poszycia gęstego z utylizacją odpadu,- uprzątnięcie zalegających na drodze odpadów wraz z utylizacją,- wykonanie chodnika z kostki betonowej,- wykonanie zjazdów,- wykonanie jezdni z betonu asfaltowego,- humusowanie skarp i obsianie terenów zielonych,- ułożenie krawężników, obrzeży i palisady,- wykonanie podbudowy pod gabion,- ustawienie koszy gabionowych z wypełnieniem materiałem kamiennym granitowym,- wykonanie sieci kanalizacji deszczowej,- wykonanie, reprofilację rowu wraz z przepustami,- budowę kanału teletechnicznego, - przebudowę sieci teletechnicznych - usunięcie kolizji,- wykonanie sieci oświetlenia drogowego w tym montaż oświetlenia w pasie drogi wojewódzkiej i usunięcie kolizji,- montaż oznakowania i wprowadzenie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu,- obsługę geodezyjną, dokumentację powykonawcza.UWAGA!! W związku z trwającą przebudową drogi powiatowej nr 2887D z zadania został wyłączony remont odcinka drogi powiatowej oraz częściowa reprofilacja rowu. Wyłączony fragment (którego nie należy ujmować w wycenie) został oznaczony na rysunku stanowiącym załącznik Nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia przedmiotu zamówienia (dalej SWZ).Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ oraz dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank o/Strzegom nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 z dopiskiem WIiZP.271.9.2024.AJk.wadium. Zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania „Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu” oraz numer WIiZP.271.9.2024.AJk,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Strzegom,7) Ważne! w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektroenergetycznej,c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej,d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej,Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk lit. a), lit. b), lit. c), lit d)e) Należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej: 2 (dwie) roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, budowie bądź remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy, 00/100) każda,f) Należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na remoncie, budowie lub przebudowie sieci oświetlenia ulicznego lub sieci niskiego, średniego lub wysokiego napięcia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) każda.Roboty wskazane w punkcie e) i f) mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia.Wykonawca musi wskazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie przez wykonawców warunków określonych w punkcie 4.3.4., z zastrzeżeniem, że:- warunek określony w podpunkcie 4.3.4 e) przynajmniej jeden z wykonawców będzie spełniać w pełnym zakresie.- warunek określony w podpunkcie 4.3.4 f) przynajmniej jeden z wykonawców będzie spełniać w pełnym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach