Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Karola Miarki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 332 402 , fax. 768 332 402
- Data zamieszczenia: 2020-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Głogowie
ul. Karola Miarki 1
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 768 332 402, fax. 768 332 402
REGON: 17974300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zse.glogow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Głogowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Remontu pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Głogowie Ogólny zakres robót odpowiednio dla poszczególnych pomieszczeń (wc damskie, wc męskie, korytarz, wc personelu): - wykonanie nowych ścianek, - rozebranie ścian, wykładzin ściennych z płytek wraz z licowaniem ścian płytkami, - zeskrobanie i zmycie starych farb, - gruntowanie podłoży, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, - dwukrotne malowanie farbami lateksowymi, - wykonanie posadzek, - wymiana kratek wentylacyjnych, - wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej - wymiana instalacji kanalizacyjnej - wymiana opraw żarowych hermetycznych na oprawy ledowe, - demontaż i montaż wyposażenia pomieszczeń, - wstawienie nowych drzwi wewnętrznych, - wymiana armatury sanitarnej, - montaż systemowych kabin sanitarnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Wypełniony załącznik Nr 8 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 10) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku na potrzeby Rady Osiedla Pawłowice przy ul. Pawłowickiej 78 we Wrocławiu – etap I
Dodano: 2024-03-12 - Rozbiórka budynku garażowego Komisariatu Policji w Szklarskiej Porębie, przy ul. Granitowej 1.
Dodano: 2024-03-07 - Budowa głównej stacji zasilającej 20kV– transformator do 1000 kVA wraz z wymianą linii kablowej zasilającej dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy Łukasińskiego 7 w Świdnicy
Dodano: 2022-10-12 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2021-02-23 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2021-02-12 - Remont pomieszczeń w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-19 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2020-12-08 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2020-10-31 - Rozbiórka obiektu gminnego - budynku mieszkalnego wraz z komórkami lokatorskimi przy ul. 1 Maja 135 (działka nr 310/1, obręb nr 30 Sobięcin)
Dodano: 2020-09-25