Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodników w ul. Brzask oraz w ul. Gwiaździstej w Poznaniu

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16 16
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
    REGON: 00016252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodników w ul. Brzask oraz w ul. Gwiaździstej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu nawierzchni chodnika w ul. Brzask i w ul. Gwiaździstej w Poznaniu oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (dwie części zamówienia): Zadanie nr 1 (I część zamówienia) obejmuje wykonanie remontu nawierzchni chodnika w ul. Brzask na odcinku od ul. Sierakowskiej do ul. Mgielnej, Zadanie nr 2 (II część zamówienia) obejmuje wykonanie remontu nawierzchni chodnika w ul. Gwiaździstej na odcinku od ul. Palacza do ul. Racławickiej. Dla każdego Zadania (każdej części zamówienia) przeprowadzone zostanie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w pkt 3 SIWZ nr referencyjny DZ.UD.341.47.2015. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Wartość przedmiotowego zamówienia została ustalona na łączną kwotę 850.191,19zł, co stanowi równowartość 201.233,45 euro, w tym wartość I części zamówienia (zadania nr 1) stanowi 227.404,08 zł, wartość II części zamówienia (zadania nr 2) stanowi 622.787,11 zł. Wskazana wartość zamówienia uwzględnia wartość zamówień uzupełniających w kwocie 283.397,06 zł stosownie do treści art. 32 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wadiów na poszczególne części zamówienia (Zadania), na które składa ofertę. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 PLN dla części 1 (Zadanie nr 1), 10.500,00 PLN dla części 2 (Zadanie nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach