Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodnika oraz ścieżki rowerowej w ul. Brzechwy i naprawa jezdni w ul. Staffa oraz remont nawierzchni chodnika w ul. Ławica i w ul. Szeherezady w Poznaniu

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16 16
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
    REGON: 00016252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodnika oraz ścieżki rowerowej w ul. Brzechwy i naprawa jezdni w ul. Staffa oraz remont nawierzchni chodnika w ul. Ławica i w ul. Szeherezady w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu nawierzchni chodnika oraz ścieżki rowerowej w ul. Brzechwy i naprawy nawierzchni jezdni w ul. Staffa oraz remont nawierzchni chodnika w ul. Ławica i w ul. Szeherezady w Poznaniu oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi i opisane wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania (trzy części zamówienia): - Zadanie nr 1 (I część zamówienia) obejmuje wykonanie remontu chodnika oraz ścieżki rowerowej w ul. Brzechwy na odcinku od ul. Wieczorynki do ul. Tuwima; strona północna i naprawę nawierzchni jezdni w ul. Staffa (przy ul. Gałczyńskiego), - Zadanie nr 2 (II część zamówienia) obejmuje wykonanie remontu chodnika w ul. Ławica przy szkole podstawowej; strona południowa, - Zadanie nr 3 (III część zamówienia) obejmuje wykonanie remontu chodnika w ul. Szeherezady na odcinku od nr 22 do nr 66; strona zachodnia. Dla każdego Zadania (każdej części przedmiotu zamówienia) przeprowadzone zostanie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt. 3 SIWZ nr ref. DZ.UD.341.55.2015. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Wartość przedmiotowego zamówienia została ustalona na łączną kwotę 449.222,07 zł, co stanowi 106.327,27 euro, w tym: - wartość I części zamówienia (zadania nr 1) stanowi 250.386,86 zł; - wartość II części zamówienia (zadania nr 2) stanowi 51.522,56 zł; - wartość III części zamówienia (zadania nr 3) stanowi 147.312,66 zł. Wskazana wartość zamówienia uwzględnia wartość zamówień uzupełniających w kwocie 149.740,69 zł, stosownie do treści art. 32 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wadiów na poszczególne części zamówienia (Zadania), na które składa ofertę. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: - 4.500,00 PLN dla części 1 (Zadanie nr 1), - 900,00 PLN dla części 2 (Zadanie nr 2), - 2.500,00 PLN dla części 3 (Zadanie nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach