Przetargi.pl
Remont lokali mieszkalnych przeznaczonych do ponownego zasiedlenia zlokalizowanych w: Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 17/6, Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 18/8 oraz Lidzbarku Warmińskim przy ul. 11-Listopada 12/6

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5421564 , fax. 089 5421575
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn
    ul. Kasprowicza 1 1
    10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5421564, fax. 089 5421575
    REGON: 01126394600978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali mieszkalnych przeznaczonych do ponownego zasiedlenia zlokalizowanych w: Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 17/6, Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 18/8 oraz Lidzbarku Warmińskim przy ul. 11-Listopada 12/6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych obciążających Agencję, polegających na przywróceniu stanu pierwotnego lokali, m.in. na: - wymianie urządzeń sanitarnych; - montażu instalacji centralnego ogrzewania; - wymianie stolarki drzwiowej i okiennej; - montażu paneli podłogowych w pokojach; - ułożenie terakoty w łazience; - naprawie tynków na ścianach i sufitach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. W przypadku odwołania się przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach. Oznacza to, iż zamawiający wymaga użycia materiałów i urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania zamawiającego, jak materiały i urządzenia wskazane poprzez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania, każde zadanie przypisane jest danej miejscowości. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych: Zadanie nr 1 - remont lokalu mieszkalnego w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 17 m. 6 Zadanie nr 2 - remont lokalu mieszkalnego w Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 18 m. 8 Zadanie nr 3 - remont lokalu mieszkalnego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. 11-Listopada 12 m. 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie dotyczy 2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, bądź w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy od 5 lat, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (zakres robót - roboty ogólnobudowlane), polegającą na remoncie lokalu mieszkalnego, bądź użytkowego o wartości nie niższej jak 20 tysięcy złotych brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dotyczy zadania nr 1, nr 2 i nr 3, bez względu na ilość zadań na które wykonawca składa ofertę. 2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wymagana jest przynależność ww. osoby/osób do właściwych oddziałów Izby Inżynierów Budownictwa) - dotyczy zadania nr 1, nr 2 i nr 3, bez względu na ilość zadań na które wykonawca składa ofertę. 2.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie dotyczy. 3. Z postępowania zastaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w sposób kreślony w rozdziale VI ust. 2 SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 5. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale VI, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia. 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 1.2. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbęd?nym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ści jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ro?boty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 1.3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1.4 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 5 do ZIWZ; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2.1. oświadczenie o braku postaw do wykluczenia - zał. nr 3 do SIWZ; 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawio?nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. oświadczenie osób fizycz?nych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. nr 8 do SIWZ; 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa w części V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust 3, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 2.1,2.2,2.3. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). 6. Dokumenty składane są w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach