Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Wł. Andersa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6488690 , fax. 089 6492425
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego
ul. Wł. Andersa 3 3
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6488690, fax. 089 6492425
REGON: 51087919600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na dostawę bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z użyczeniem instrumentarium do implantacji (nr sprawy 7/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z użyczeniem instrumentarium do implantacji (nr sprawy 7/2010) 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 2.1. dostawa bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z użyczeniem instrumentarium do implantacji (nr sprawy 7/2010) 2.2. użyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji w/w endoprotez (koszt użyczenia wliczony w cenę endoprotez) 2.3. użyczenie na czas trwania umowy wiertarki akumulatorowej do w/w endoprotez (koszt użyczenia wliczony w cenę endoprotez) 2.4. utworzenie depozytu u Zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 Specyfikacji przedmiotowej -Formularzu cenowym do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1.1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, umożliwiające realizację zamówienia 1.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 2.1. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.1. za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Załącznik nr 4 do SIWZ) 2.2. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.2. za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, umożliwiającej realizację zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) 2.3. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.3. za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) 2.4. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.3. za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 wykonawca składa: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ) 2.2. Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 2.3. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.3 podpunkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda: a)opisów w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) zaoferowanych przez Wykonawcę produktów z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, które musi spełniać przedmiot zamówienia, opisanych w Specyfikacji przedmiotowej b) nieodpłatnych próbek zaoferowanych przez Wykonawcę produktów po jednej sztuce każdego elementu składowego przedmiotu zamówienia (w dowolnym rozmiarze)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- P/2/11/11
Dodano: 2011-11-17 - Dostawa endoprotez przynasadowych, anatomicznych stawu biodrowego dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 53/2010
Dodano: 2011-02-28 - Dostawa bezcementowych endoprotez stawu biodrowego typu short stem dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 46/2010
Dodano: 2010-11-23