Przetargi.pl
Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie

Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 782 21 84 , fax. 22 782 21 84
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
    ul. Modlińska 60 60
    05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
    tel. 22 782 21 84, fax. 22 782 21 84
    REGON: 00114694100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu 7 łazienek w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie przy ulicy Modlińskiej 60. Remont polegający na wymianie wykładzin na ścianach i podłogach, wymianie armatury oraz białego montażu, malowaniu, wymianie oświetlenia i parapetów. 2. Zakres prac remontowych: Pracami remontowymi objęte będą pomieszczenia łazienek na parterze oraz na piętrze w budynku szkoły podstawowej. W związku z tym, że do szkoły będą obecnie przyjmowane dzieci w wieku 6 lat część łazienek musi być dostosowana do ich wieku - zastosowanie mniejszych kompaktów wc, niżej zamontowanych umywalek itd. We wszystkich pomieszczeniach przewiduje się wykonanie następujących prac: - skucie istniejącej glazury ze ścian - pow. ok. 181 m2; - skucie istniejącej terakoty z podłóg - pow. ok. 60 m2; - przygotowanie istniejących tynków wewnętrznych ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi - pow. ok. 250 m2; - przygotowanie sufitów pod malowanie - pow. ok. 60 m2; - wymiana istniejących umywalek - 11 szt.; - wymiana istniejących misek wc - 13 szt.; - wymiana podejść do baterii i płuczek; - wymiana wpustów ściekowych na wpusty ze stali kwasoodpornej - 7 sztuk; - ułożenie glazury na ścianach do wysokości 2 m; - dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi - kolor biały; - pomalowanie sufitów - kolor biały; - ułożenie terrakoty na podłogach; - wymiana rur żeliwnych kanalizacyjnych - piony i podejścia - na PCV - 20 mb; - malowanie istniejących rur farbą olejną; - wymiana zaworów przelotowych i zwrotnych; - wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach z cegły - 105 mb; - wymiana parapetów na plastikowe - sztuk 5; - przebicie i naprawa otworów - 4 m2; - wymiana rurociągów stalowych - 65 mb; - wymiana oświetlenia - świetlówki sztuk 9; - wymiana wyłączników światła; - wywóz gruzu; - wywóz zdemontowanego białego montażu na miejsce zbiórki tego typu odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-07-27 do godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 08 8013 0006 2008 0012 8384 0005; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliszewsp.szkolnastrona.pl; www.bip.wieliszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach