Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa ogłasza przetarg
- Adres: 31-005 Kraków, ul. Bracka 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (012) 422 40 99 , fax. (012) 422 30 75, 422 49 63
- Data zamieszczenia: 2009-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa
ul. Bracka 13 13
31-005 Kraków, woj. małopolskie
tel. (012) 422 40 99, fax. (012) 422 30 75, 422 49 63
REGON: 00016537000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ZRZZK.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont konserwatorski elewacji kamienicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont konserwatorski elewacji kamienicy przy ul. Józefa 4 w Krakowie.Wielkość: 61230,00 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). W przypadku formy pieniężnej wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku KB S.A. II O/Kraków nr 96 1500 1487 1214 8001 1332 0000. Szczegóły w SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1)Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności Wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, Wykonawca udokumentuje ich posiadanie. 2)Wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że wykonał co najmniej 3 zamówienia w zakresie remontów konserwatorskich elewacji tynkowanych z wystrojem architektonicznym, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 150.000,00 zł, - że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, - że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności: a)kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane, określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42), b)kierownik zespołu oraz osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego posiadają odpowiednie do wykonywanego zakresu prac, wykształcenie i praktykę lub uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich, potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz.1579), 3)Wykonawca udokumentuje: a)posiadanie polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b)posiadanie środków na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny złożonej oferty. 4)Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Metoda spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć : a) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w punkcie VI.b.2 SIWZ) w układzie tabelarycznym, wg załączonego wzoru (zał. nr 8), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (skład zespołu wykonawczego) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robot należy podać również wartość tych robot wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do ), c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt b wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), d) kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, e) zaświadczenie - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, f) kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych, g) kopie zaświadczeń właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika zespołu i osób wchodzących w skład zespołu konserwatorskiego, uprawniających do prowadzenia prac o takim samym charakterze w obiektach zabytkowych lub kopie dyplomów i zaświadczenia firm i jednostek zatrudniających osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego - potwierdzające posiadanie wykształcenia i praktyki, o której mowa w § 7 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć : a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia określona w ofercie, bez udziału własnego Wykonawcy, franszyzy i innych ograniczeń wypłaty ubezpieczenia. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na warunkach przedstawionych wyżej obowiązywać będzie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku konieczności zawarcia kolejnego ubezpieczenia, Wykonawca przed terminem upływu poprzedniego, bez wezwania Zamawiającego, dostarczy nowe ubezpieczenie do Zamawiającego. Brak aktualnego ubezpieczenia może spowodować odstąpienie Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy, a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza 30% ceny złożonej oferty. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII - Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605, ze zm.). 5. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie VI b ust. 4 SIWZ oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VII ust. 1 SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego Wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrzzk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27