Przetargi.pl
Remont konserwatorski elewacji budynku więziennego (zakwaterowania osadzonych) wraz z izolacją fundamentów - I etap

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6345077 , fax. 012 6335354
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Montelupich 7 7
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6345077, fax. 012 6335354
    REGON: 35114186900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednotka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwatorski elewacji budynku więziennego (zakwaterowania osadzonych) wraz z izolacją fundamentów - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja pierwszego, z trzech planowych etapów, robót budowlanych w zakresie zadania pn.: Remont konserwatorski elewacji budynku więziennego (zakwaterowania osadzonych) wraz izolacją fundamentów realizowanego w Areszcie Śledczym w Krakowie przy ul. Montelupich 7. 2. Etap I - obejmować będzie prace w zakresie elewacji i izolacji fundamentów w sektorze I, II i IV. 3. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A - 983. W zakres robót wchodzą: a) usuwanie starych tynków, czyszczenie tynków, rekonstrukcja tynków, impregnacja tynków, malowanie itp., b) czyszczenie lica cegły, uzupełnianie ubytków cegły, scalanie kolorystyczne lica cegły, hydrofobizacja, spoinowanie itp., c) odtworzenie opasek gzymsu wokół okien, d) wymiana ofasowań blacharskich na gzymsach i parapetach, e) odtworzenie gzymsów nad cokołem, podokiennych, nadokiennych, koronujących, f) boniowanie, boniowanie spinające i listwowanie parteru, g) konserwacja krat, wymiana siatek metalowych i przesłon okiennych, h) wykonanie izolacji pionowych i poziomych ścian fundamentowych. Zamawiający zastrzega, że prace wymienione w pkt. b) i c) musze zostać wykonane przez Wykonawcę zamówienia i nie ma możliwości podzlecenia ich podwykonawcom. Szczegółowy zakres oraz opis robót opisany jest w programie prac konserwatorskich, który wraz z rzutami budynku i szacunkowym obmiarem stanowi załącznik nr 9 do ogłoszenia. Organizacja budowy i obowiązki Wykonawcy: l) dostarczenie w terminie 15 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo finansowego, sporządzonego w stopniu i szczegółowości niezbędnej do miesięcznego rozliczenia wykonania robót. Przedłożony harmonogram musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 2) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy. 3) prace przygotowawcze polegające na zabezpieczeniu i przygotowaniu, podestów, podjazdów, rusztowań niezbędnych do celów realizacji prac musza być uzgodnione z Kierownikiem Działu Ochrony tut. Aresztu - w zakresie ich usytuowania, czasu pracy oraz ich zabezpieczenia. W powyższym zakresie wybrany wykonawca przed przystąpieniem do realizacji winien przedstawić plan organizacji pracy, który winien być zaakceptowany przez Kierownika Działu Ochrony tut. Aresztu przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych. 4) budowa zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych wraz z zabezpieczeniem dostawy mediów niezbędnych dla ich funkcjonowania i zapewnienie dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzenia nieczystości, 5) organizacja zaplecza budowy dla potrzeb własnych musi nastąpić w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający nie udostępni pomieszczeń w budynku Aresztu Śledczego. 6) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót (w szczególności umieszczenie tablic ostrzegawczych) oraz wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) wykonanie projektu, montażu rusztowań z zachowaniem bezpiecznych przejść wzdłuż budynku oraz wykonanie portalu wejściowego do budynku penitencjarnego; 8) ustawienie tablicy informacyjnej budowy zgodnej z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 108, poz. 953), 9) uwzględnienie faktu, że prace będą prowadzone w czynnym obiekcie, 10) jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych niezbędne będzie wydłużenie czasu pracy ponad czas pracy administracji Aresztu Śledczego w dni robocze, lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, fakt ten należy uzgodnić z Zamawiającym, 11) zapewnienie na własny koszt ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym, 12) należyte zabezpieczenie stolarki okiennej przed zniszczeniem, 13) wykonanie siatki zabezpieczającej rusztowania - bez zadruku. Siatka zabezpieczająca winna być przezroczysta o następujących parametrach: ? gramatura min. 55 gr/m2 ? materiał - polipropylen ? boczne krawędzie zakończone podwójnym przeplotem, górna i dolna krawędź założona i obszyta ? kolor siatki - biały 14) utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 15) wywóz i utylizacja odpadów i gruzu. Odpady powstające w wyniku prowadzenia robót budowlanych Wykonawca będzie usuwał na bieżąco, a następnie wywoził i utylizował we wlanym zakresie. Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci. Zamawiający nie zapewnia kontenera, 16) zgłoszenie inspektorowi nadzoru inwestorskiego robót ulegających zakryciu lub zanikających, 17) uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych u inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem oraz przekazywanie na bieżąco: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wyrobów z polską lub europejską normą, aprobat technicznych - dla tych materiałów, 18) wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, 19) przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, na własny koszt, 20) mycie okien i drzwi budynku od strony zewnętrznej po zakończeniu robót elewacyjnych oraz gruntowne sprzątnie pomieszczeń piwnicznych po wykonanych pracach remontowych, 21) usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp., po zakończeniu robót, 22) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 23) przedłożenie zamawiającemu, w ciągu 3 dni licząc od daty zgłoszenia zakończenia robót w dzienniku budowy, następujących dokumentów w oryginale: a) dziennik budowy b) oświadczenie kierownika o zgodności wykonanych robót z pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, uporządkowaniu terenu c) protokoły badań i sprawdzeń d) protokoły odbiorów technicznych, e) deklaracje właściwości użytkowych, atestów, deklaracji zgodności z obowiązującą normą - dla materiałów wbudowanych i zatwierdzonych przez inspektora nadzoru f) dokumentacja powykonawcza wraz z naniesionymi nieistotnymi zmianami, obrazująca przebieg prac i zawierająca opracowanie ich wyników potwierdzona przez inspektora nadzoru i projektanta - w wersji papierowej 4 egz., w wersji elektronicznej na płycie DVD -2 egz., g) dokumenty z utylizacji odpadów do unieszkodliwienia. 24) wykonawca zobowiązany jest do opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu prac i przekazania tego opracowania w terminie jednego miesiąca Zamawiającemu. 4. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów takich lub równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis materiałów równoważnych. 5. Prace na terenie budowy będą mogły być prowadzone w godzinach 7:30 - 18:00 6. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę. 7. Elementy rozbiórkowe, w szczególności elementy metalowe winny być oddane na złom, dokumentując tym samym Zamawiającemu ich recykling. Kolejna faktura wystawiona przez Wykonawcę zostanie pomniejszona o wartość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę w związku ze sprzedażą złomu. 8. ROBOTY ZAMIENNE - w przypadku, gdy w trakcie prowadzenia robót okaże się, że wykonanie izolacji fundamentów nie będzie konieczne - kwota przeznaczona przez Wykonawcę na ich realizację, a wynikająca z kosztorysu stanowiącego załącznik do umowy - zostanie przeznaczona na wykonanie dodatkowego fragmentu elewacji. Do przeliczenia wartości na ilość metrów elewacji zostanie przyjęta cena 1 m2 elewacji wskazana w ww. kosztorysie w zaokrągleniu w górę. W tym zakresie zamawiający dopuszcza zmianę umowy. 9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45324000-4 Roboty tynkarskie wykonanie tynków zwykłych 45400000-7 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne, 45262512-3 Wykończeniowe roboty kamieniarskie. 45320000-6 Roboty izolacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla całego zamówienia w wysokości: 50 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja (nie mniej jak 36 m-cy i nie wiecej niż 72 m-ce)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach