Przetargi.pl
Remont instalacji centralnego ogrzewania, kotłownia gazowa, instalacja gazowa wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi i remontowymi w budynku biblioteki w Biskupcu przy ul. Mickiewicza 10

Warmińsko-Mazurska Biblioteka Pedagogiczna im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-165 Olsztyn, ul. Natalii Żarskiej 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5273941 , fax. 089 5273941
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurska Biblioteka Pedagogiczna im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    ul. Natalii Żarskiej 2 2
    10-165 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5273941, fax. 089 5273941
    REGON: 00068233000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmbp.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja oświaty

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji centralnego ogrzewania, kotłownia gazowa, instalacja gazowa wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi i remontowymi w budynku biblioteki w Biskupcu przy ul. Mickiewicza 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem instalacji centralnego ogrzewania, wykonaniem kotłowni wewnętrznej gazowej, wykonaniem instalacji gazowej na potrzeby budynku biblioteki w Biskupcu przy ul. Mickiewicza 10, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną (STS) wykonania i odbioru robót stanowiącymi odpowiednio załączniki 6, 7 i 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: Roboty instalacyjne: -prace demontażowe: demontaż starych grzejników, demontaż przewodów, odłączenie 1 pieca c.o. węglowego, wyniesienie ze starej kotłowni 2-ch pieców stalowych, demontaż wkładu kominowego z rur kwasoodpornych, demontaż pionów kanalizacyjnych i instalacji kanalizacyjnej, demontaż instalacji wodnej, demontaż urządzeń sanitarnych w 2-ch łazienkach, -prace montażowe w zakresie: nowej instalacji c.o., wkładu kominowego, kotła c.o. z urządzeniami, pionów i instalacji kanalizacyjnej i wodnej, biały montaż, -próba szczelności całości instalacji, płukanie instalacji c.o. i wodnej, odbiór kominiarski, -napełnienie instalacji czynnikiem oraz rozruch i regulacja instalacji c.o., -prace wykończeniowe i osłanianie przewodów. Roboty elektryczne: -wymiana linii rozdzielczej od złącza do tablicy licznikowej, -wymiana tablicy licznikowej i rozdzielczej, -zasilenie tablicy kotłowni, -wymiana instalacji elektrycznej w kotłowni, komunikacji i pom. Pomocniczym, -wymiana instalacji elektrycznej w przedsionku i wc, -pomiary. Roboty budowlane towarzyszące i remontowe: -prace budowlane adaptacyjne pomieszczeń piwnicznych (stara kotłownia węglowa, pomieszczenie pomocnicze, komunikacja, klatka schodowa do piwnicy) na kotłownię gazową, pomieszczenie pomocnicze i komunikację -okładziny ścian, posadzek, malowanie, -izolacja pionowa ściany zewnętrznej budynku od strony kotłowni, -prace budowlane związane z remontem 2-ch pomieszczeń wc (na parterze i na piętrze), przedsionka (na parterze) - okładziny ścian, posadzek, sufity podwieszone, malowanie -prace budowlane naprawcze i malarskie po demontażach instalacji c.o., wod-kan. Prace pomocnicze i uzupełniające: -przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni, -prace towarzyszące polegające na niezbędnym odsuwaniu wyposażenia biblioteki oraz zabezpieczaniu pomieszczeń i księgozbiorów podczas robót budowlano-montażowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, tj. modernizacja, remont lub montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i robotami budowlanymi towarzyszącymi, w tym co najmniej 1 robotę w generalnym wykonawstwie; -dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz następujące dokumenty: -Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. -Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a).Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, w tym co najmniej 1 robotę wykonaną w generalnym wykonawstwie, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg Załącznika nr 3 do SIWZ. b).Informację na temat osoby, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy i informację na temat osób, które będą pełnić funkcję Kierowników robót, sporządzoną na załączniku, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. c).Uprawnienia budowlane Kierownika Budowy (branża instalacyjna - w tym niezbędne uprawnienia w zakresie instalacji gazowych) i Kierowników robót (branża elektryczna, branża budowlana) wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. d).Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (a nie dysponuje w danej chwili). -W celu potwierdzenia tego, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a).aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b).dołączenia aktualnej przez cały okres realizacji umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż cena brutto zaoferowana przez wykonawcę za realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wmbp.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach