Przetargi.pl
Usług w zakresie ochrony osób i mienia świadczone przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (sufo) na rzecz jednostki wojskowej 3797 Giżycko

Jednostka Wojskowa 3797 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (087) 4284241 w. 910 , fax. (087) 4284241 w. 223
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3797
    ul. Wojska Polskiego
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (087) 4284241 w. 910, fax. (087) 4284241 w. 223
    REGON: 79013168700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usług w zakresie ochrony osób i mienia świadczone przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (sufo) na rzecz jednostki wojskowej 3797 Giżycko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO ) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku. Wykaz szczegółowy posterunków objętych usługą ochrony fizycznej poniżej. Rozkład czasu pracy poszczególnych posterunków. Wykaz szczegółowy posterunków objętych usługą ochrony fizycznej z podaniem czasu ochrony i wymaganiami stawianymi pracownikom realizującym usługę. W dni powszednie i świąteczne od poniedziałku do niedzieli: a.Dowódca zmiany (24 godziny) kompleks koszarowy nr 671 b.Posterunek nr 1 stały (24 godziny) kompleks koszarowy nr 671 c.Posterunek nr 2 stały (24 godziny) kompleks koszarowy nr 671 d.Posterunek nr 3 biuro przepustek (24 godziny) kompleks koszarowy nr 671 e.Posterunek nr 4 biuro przepustek (24 godziny) kompleks koszarowy nr 674 f.Patrol interwencyjny (12 godziny) kompleks koszarowy nr 671 g.Konwoje wartości pieniężnych 2 razy w miesiącu na trasie, siedziba zamawiającego do banku przy ulicy Dąbrowskiego w Giżycku. O konieczności konwoju wykonawca będzie powiadamiany na dwa dni wcześniej o planowanym konwoju Celem ochrony realizowanej przez umundurowanych, licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO) w całodobowym systemie zmianowym jest zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w obiektach JW. 3797 polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych oraz systemie telewizji przemysłowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 13 500,00 zł (trzynaście tysięcy piętce złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: 74 1010 1397 0014 4313 9120 0000 z dopiskiem (wadium - SUFO) 4.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam pisemne zobowiązania innych podmiotów do ustalenia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1)Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: a.posiada aktualne zaświadczenia z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b.posiada aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS, c. posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia. d.posiada aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli: a.przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, w tym: - wykaże, że dysponuje bronią palną i środkami przymusu bezpośredniego, b.przedstawi imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy; c.przedstawi dokumenty stwierdzając, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - wszystkie osoby wskazanego do realizacji zamówienia będą posiadały licencje ochrony: I stopnia lub wyższe dla pracowników ochrony fizycznej (wartowników) oraz licencje II stopnia dla dowódców zmian, - wszystkie osoby wskazane do realizacji zamówienia będą posiadały poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli jak w (Instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego), - wszystkie osoby wskazanego do realizacji zamówienia będą posiadały pozwolenia na posiadanie broni palnej. d.posiada Pion Ochrony złożony z: - pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; - kierownika kancelarii tajnej; e.posiada grupę interwencyjną; f.wyposaży pracowników w jednolite umundurowanie; g.wyrazi zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny. 3)Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, jeżeli na potwierdzenie: a.przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarcza zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - niespełna), zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale X SIWZ. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, ( Załącznik nr 1 do SIWZ ). 2FORMULARZ CENOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, ( Załącznik nr 4 do SIWZ ). 3PARAFOWANY WZÓR UMOWY - parafka na każdej stronie ( Załącznik nr 10 do SIWZ ). 4DOWÓD WNIESIENIA WADIUM Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty nw oświadczeń i dokumentów: OŚWIADCZEŃ: 5 Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ ). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. 6Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p ( Załącznik nr 2 do SIWZ ). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. DOKUMENTÓW: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - stosownie do treści ustawy z dnia 22 stycznia 1997 r. - O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 144, poz. 740 z późn. zm.). 10Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4- 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 11 Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli, co najmniej POUFNE, dla osoby uprawnionej do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 12 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług ochrony w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonanie należycie ( Zamawiający nie wymaga bezwzględnego wykazania się realizacją usług realizowanych w ramach SUFO na rzecz terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej). 13 Imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy wraz z załączonymi do niego imiennymi: poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli jak w Instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego, licencjami i pozwoleń na posiadanie broni palnej. 14 Oświadczenie o posiadaniu Pionu Ochrony złożonego z: -pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez SKW (WSI), UOP lub ABW, 000 wraz z załączonym do niego dokumentem imiennym potwierdzającym posiadane przeszkolenie ( Załącznik nr 7 do SIWZ ). - kierownika kancelarii tajnej posiadającego dokumenty stwierdzające fakt odbycia kursu kierowników kancelarii tajnych, 15 Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu w środki przymusu bezpośredniego tj. (paralizator, gaz, kajdanki, pałki wielofunkcyjne) oraz wymaganą przez Zamawiającego broń( Załącznik nr 6 do SIWZ ). 16 Oświadczenie o posiadaniu Grupy Interwencyjnej, która w czasie nie więcej niż 60 minut od wezwania, jest w stanie podjąć działania w celu wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia ( Załącznik nr 8 do SIWZ ). 17 Wykaz ilościowy broni palnej, sprzętu (pojazdy) i środków przymusu bezpośredniego wymaganych przez Zamawiającego, które Wykonawca winien posiadać (wydzielić) w celu realizacji przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 9 do SIWZ ). 18 Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie. 19 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002r w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (Załącznik nr 11 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 20 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( suma ubezpieczenia nie niższa niż 1 000 000 zł ). Dokumenty, które Wykonawca winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu, po rozstrzygnięciu postępowania jednak nie później niż przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 21 Wykaz numerowy i ilościowy wydzielonej broni obiektowej, przeznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. 22 Wykaz typów (rodzajów) oraz numery rejestracyjne pojazdów będących w posiadaniu Wykonawcy, przeznaczonych do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał techniczny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.15bz.internetdsl.pl/html/zamowienia.html, http://przetarg.army.mil.pl/ ,/www.biuletyn.wp.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach