Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA ORAZ MONITORINGU NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska 77
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00 , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA ORAZ MONITORINGU NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dział VI SIWZ 1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) CPV 79.71.00.00-4 - usługi ochroniarskie; b) CPV 79.71.10.00-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu terenu na rzecz Zamawiającego, mającej na celu: a) zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu w Siedliskach, oraz trzech Stacji przeładunkowych zlokalizowanych w Kośmidrach (Gmina Gołdap), Olecku i Białej Piskiej. b) ochronę mienia Zakładu i trzech Stacji przeładunkowych przed kradzieżą i dewastacją, c) zabezpieczenie terenu Zakładu i trzech Stacji przeładunkowych przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych, d) kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę: 3.1 całego terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach oraz następujących obiektów i sprzętu zlokalizowanych na w/w terenie: a) budynek administracyjno-biurowy, b) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, c) budynek wag samochodowych, d) hala kompostowni wraz z obszarem biofiltra, e) hala sortowni odpadów wraz z częścią socjalną, pomieszczeniem kotłowni i warsztatami, f) garaże samochodowe, g) garaż kompaktora, h) stacja paliw, i) podczyszczalnia ścieków, j) kwatera składowiska odpadów, k) budynek starego składowiska oraz garaż, l) maszyny i urządzenia na terenie Zakładu, m) linia do segregacji odpadów, n) linia intensywnej stabilizacji tlenowej kompostowni, o) stacja transformatorowa, p) wagi samochodowe, q) zbiorniki i przepompownie, r) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 3.2 terenu Stacji Przeładunkowej w Kośmidrach koło Gołdapi, w tym: a) kontener biurowo-socjalny, b) waga samochodowa, c) garaż, d) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e) prasa z kontenerami przeładunkowymi, f) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 3.3 terenu Stacji Przeładunkowej w Olecku, w tym: a) kontener biurowo-socjalny, b) waga samochodowa, c) garaż, d) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e) prasa z kontenerami przeładunkowymi, f) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 3.4 terenu Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej, w tym: a) kontener biurowo-socjalny, b) waga samochodowa, c) garaż, d) punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e) prasa z kontenerami przeładunkowymi, f) ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 4. Ochrona wykonywana będzie w następujący sposób: a) Ochrona terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego oraz fizycznego dozorowania obiektów w drodze ustanowienia dwóch jednoosobowych posterunków ochronnych. Posterunek wyposażony w terminale systemu antywłamaniowego i telewizji przemysłowej umożliwi świadczenie monitoringu elektronicznego dla 3 stacji przeładunkowych umiejscowionych w Kośmidrach k/Gołdapi, Olecku i Białej Piskiej. Ochrona na pierwszym posterunku zlokalizowanym w budynku administracyjnym pełniona będzie od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz. 7.00, w soboty, niedziele i święta - ochrona całodobowa. Natomiast ochrona na drugim posterunku zlokalizowanym w dyspozytorni na hali sortowni pełniona będzie od poniedziałku do piątku od godz. 22:00 do godz. 6:00, w soboty od godz. 12.00 do godz. 7.00, w niedziele i święta - ochrona całodobowa. Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system antywłamaniowy i monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. b) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Kośmidrach koło Gołdapi pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego: w poniedziałek, środę i piątek od godz. 17:00 do godz. 7:00, we wtorek i czwartek od godz. 15.00 do godz. 9.00, natomiast w: soboty, niedziele i święta - całodobowo. c) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Olecku pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego: w poniedziałek, środę i piątek od godz. 17:00 do godz. 7:00, we wtorek i czwartek od godz. 15.00 do godz. 9.00, natomiast w: soboty, niedziele i święta - całodobowo. d) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego: od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz. 7.00, w soboty, niedziele i święta - całodobowo. e) Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z systemów alarmowych Zamawiającego do centrum operacyjnego. f) Wykonawca podczas świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z przynajmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Przyjazd patrolu nastąpi, w czasie do 20 minut od momentu zgłoszenia sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. Źródłem sygnału alarmowego może być system alarmowy, pracownik ochrony lub pracownik Zamawiającego. g) Zamawiający wymaga podłączenia centrali antywłamaniowej i przeciwpożarowej dla każdego z 4 obiektów objętych ochroną, łącznie 8 central typu wewnętrznego. Rodzaj użytego sprzętu telekomunikacyjnego oraz sposób podłączenia Wykonawca uzgodni z Wykonawcą systemów alarmowych, wskazanym przez Zamawiającego. h) Obiekty objęte przedmiotem zamówieniem nie podlegają obowiązkowej ochronie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia. 5. Zadania ochrony: a) ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem, b) zabezpieczenie terenu przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych, c) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu, oraz trzech Stacji przeładunkowych, d) stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego, e) przeciwdziałanie wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych, f) niedopuszczanie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach, g) w przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, h) w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. i) wykonywanie jednego obchodu na godzinę na terenie Zakładu w Siedliskach, j) otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na terenie ZUO: od poniedziałku do piątku w godz. 6.45 - 17.00, w soboty w godzinach 6:45 - 12:00, k) kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zakładu po godzinach otwarcia, l) reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu, oraz trzech Stacji przeładunkowych, m) kierowanie ruchem w czasie akcji ratowniczej, n) podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, o) niezwłoczne powiadamianie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych próbach włamania i innych czynach przestępczych, p) sprawdzenia po godzinach pracy zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów oraz wygaszenia zbędnego oświetlenia, q) bieżące prowadzenie raportu ze zdarzeń (obejmującego dozór fizyczny i monitoring wizyjny), oraz przekazywanie go raz w miesiącu Zamawiającemu i na każde żądanie Zamawiającego. 6. Postanowienia dodatkowe: a) Dla każdego z chronionych obiektów, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania planu ochrony obiektu, zawierającego zasady organizacji i wykonywania ochrony, uwzględniając postanowienia i uregulowania dotyczące zagrożeń, określone przez Zamawiającego w Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego i Instrukcji Technologiczno - Ruchowej w zakresie ochrony ppoż. Plan ochrony powinien też uwzględnić wykorzystanie posiadających przez Zamawiającego systemów alarmowych i monitoringu elektronicznego. b) Plan ochrony obiektu Wykonawca sporządzi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Plan ochrony przed wprowadzeniem do realizacji Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany w planie ochrony wymagają formy pisemnej. c) Do czasu zatwierdzenia planu ochrony, Wykonawca będzie realizować ochronę na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym. d) Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z systemów alarmowych Zamawiającego do własnego centrum operacyjnego. e) Zamawiający zapewni Wykonawcy: i. pomieszczenia portierni zlokalizowane w budynku administracyjnym na terenie Zakładu, ii. pomieszczenie dyspozytorni zlokalizowane w hali sortowni na terenie Zakładu. iii. możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. f) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, ma obowiązek przedstawienia legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w przypadku stwierdzenia braku niniejszych dokumentów, pracownik zostanie odsunięty od pracy. g) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu z góry miesięcznych grafików służb z wyszczególnieniem nazwisk oraz godzin pracy pracowników ochrony fizycznej, które będą wymagały zatwierdzenia przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu. h) Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zadań ochronnych do prowadzenia dokumentacji z ich wykonania w sposób uzgodniony z Zamawiającym. i) Zamawiający sprawdzać będzie celowość dokonywanych połączeń telefonicznych. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionego użycia telefonu Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami tych połączeń. j) Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usługi przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony jak i analizę materiału z rejestratorów monitoringu wizyjnego. Uwagi osób kontrolujących będą zapisywane w książce dyżurów. k) Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenia pracowników ochrony, środki łączności bezprzewodowej, w środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65) oraz w identyfikatory. l) Wykonawca zabrania używania komputera z oprogramowaniem do realizacji monitoringu elektronicznego do celów nie związanych z prowadzeniem ochrony. m) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 7. Razem szacowana ilość godzin pracy dla dwóch posterunków (I - budynek administracyjny w Siedliskach, II - dyspozytornia w hali sortowni w Siedliskach) wynosi łącznie 22 448 h. 8. Zamawiający zastrzega, iż wskazana ilość godzin świadczenia usługi jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zakresie - lub + 10 procent wartości netto zamówienia podstawowego. Zmianie mogą ulec liczba posterunków, skład osobowy oraz godziny pracy pracowników ochrony. 9. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie określonych w SIWZ liczb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dział XXIV SIWZ Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych przez Wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=130457
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach