Przetargi.pl
Remont infrastruktury nabrzeżnej w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo - Kondycyjnym w Mrągowie.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 24wog.zam@wp.mil.pl,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury nabrzeżnej w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo - Kondycyjnym w Mrągowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont infrastruktury nabrzeżnej w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo - Kondycyjnym w Mrągowie. Zakres robót: Demontaż desek pokładu o gr.1,5cm. Demontaż dyliny z desek gr.5cm. Demontaż dźwiarów 15x15cm. Demontaż kleszczy 15x15cm. Odcięcie pali drewnianych na długości 5cm poniżej poziomu lustra wody. Demontaż odbojnic z opon. Demontaż drabinek. Rozebranie nabrzeża betonowego. Rozebranie nawierzchni z polbruku gr.8cm z odłożenie kostki na odkład do ponownego wbudowania. Wywóz gruzu - elementów pomostów pochodzących z rozbiórki samochodami samowyładowczymi na odległości do 6km. Wszystkie materiały pozyskane z rozebranego pomostu należy zutylizować. Wzmocnienie i ochrona pali poprzez nabicie na głowicę pali rury z blachy stalowej gorącowalcowanej gr. 5mm S235 o długości 100cm - rura zabezpieczona antykorozyjnie powłoką na bazie kopalimerów epoksydowych i polimerowych. Wzmocnienia pala poprzez osadzenie płaszcza z blachy gorącowalcowanej gr.2mm i długości 120cm z kołnierzem z kątownika 35x35x3mm. Płaszcz ściągnięty śrubami ocynkowanymi (6szt na jedna osłonę). Cały płaszcz osłony zabezpieczony antykorozyjnie powłoką na bazie kopalimerów epoksydowych i polimerowych. Osadzenie pierścienia montażowo-uszczelniającego gr.5mm i długości 30mm. Montaż kleszczy o wymiarach 8x20cm z drewna sosnowego kl.C24 kl.1 podanego impregnacji ciśnieniowo-próżniowej środkiem bezchromowym w kolorze brązowym - montaż konstrukcji drewnianej za pomocą śrub ocynkowanych. Wypełnienie rury stalowej betonem C35/45 stanowiące zabezpieczenie rur stalowych znajdujących się ponad lustrem wody przed korozją, a także jest elementem montażowym, w którym zakotwione są jarzma montażowe utrzymujące kleszcze drewniane. Wykonanie deskowania i wylanie 2szt pali betonowych przy nabrzeżu z betonu C35/45. Montaż dźwigarów o wymiarach 10x16cm z drewna sosnowego kl.C24 kl.1 poddanych impregnacji ciśnieniowo-próżniowej środkiem bezchromowym w kolorze brązowym - montaż konstrukcji drewnianej za pomocą śrub lub wkrętów ocynkowanych. Montaż dźwigarów 8x16cm z drewna sosnowego kl.C24 kl.1 poddanych impregnacji ciśnieniowo-próżniowej środkiem bezchromowym w kolorze brązowym - montaż konstrukcji drewnianej za pomocą śrub lub wkrętów ocynkowanych. Montaż elementów podpierających 8x16cm z drewna sosnowego kl.C24 kl.1 poddanych impregnacji ciśnieniowo-próżniowej środkiem bezchromowym w kolorze brązowym - montaż konstrukcji drewnianej za pomocą śrub lub wkrętów ocynkowanych. Osadzenie stężeń 10x10cm z drewna sosnowego kl.C24 kl.1 poddanych impregnacji ciśnieniowo-próżniowej środkiem bezchromowym w kolorze brązowym - montaż konstrukcji drewnianej za pomocą śrub ocynkowanych. Wykonanie pokładu oraz obrzeży pomostu z desek dwustronnie ryflowanych gr.5cm i szerokości 12cm za pomocą wkrętów do drewna ocynkowanych dł.około 10cm. Podkład i obrzeże z drewna sosnowego kl.C24 kl.1 podanego impregnacji ciśnieniowo-próżniowej środkiem bezchromowym w kolorze brązowym. Osadzenie drabinek zejściowych o dł. 2,2m z profila fi 42,4 gr.2mm ze stali kwasoodpornej AiSi304. Montaż knag o długości 20cm i wadze 2kg. Montaż stojaka z kołem ratunkowym i rzutką. Montaż elementów stalowych kotwiących za pomoca kotew z prętów żebrowanych ocynkowanego fi 12 i długości 300mm. Elementy stalowe z blachy gorącowalcowanej gr.10mm i 8mm zabezpieczonej antykorozyjnie powłoką na bazie kopalimerów epoksydowych i polimerowych. Deskowanie ubezpieczeń betonowych skarp, płyty o grubości 16-30cm skarpa o wysokości do 6m. Betonowanie ubezpieczeń skarp, płyty o grubości 16-30cm skarpa o wysokości do 6m - betonowanie nabrzeża z betonu C35/45. Zakup, transport i montaż pomostów pływających typu Y-bom cumowniczy z trapem (VIP) długości 6m o konstrukcji nośnej ze stali cynkowanej ogniowo, pokład z desek sosnowych ryflowanych impregnowanych ciśnieniowo gr. 2,7cm. Zakup, transport i montaż pomostów pływających typu Y-bom cumowniczy SAILOR długości 6m, o konstrukcji nośnej ze stali cynkowanej ogniowo. Zakup, transport i montaż pomostów pływających typu Y-bom cumowniczy SAILOR długości 7m, o konstrukcji nośnej ze stali cynkowanej ogniowo. Nawierzchnie drogowe z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podbudowie piaskowej, kostka prostokątna 20x10cm, podsypka grubości 20cm - bez kosztu polbruku (polbruk pochodzący z rozbiórki). Krawężniki betonowe, wystające 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej. Uwaga! Wszyskie elementy kotwiące śruby, wkręty i kotwy winne być ocynkowane i zabepieczone antykorozyjnie. Rozebranie nawierzchni z polburku gr.8cm ze złożeniem na odkład do ponownego wbudowania. Ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4m, kategoria gruntu IV, głębokość rowu do 0.8m. Układanie rur ochronnych stalowych w wykopie, do Fi80mm. Układanie kabli wielożyłowych w rurach do 3,0kg/m - kabel YKY 4x6. Montaż wolnostojący rozdzielnic o masie do 20kg - osadzenie złącza kablowego ZK1a z fundamentem oraz z uziemieniem. Montaż wyłącznika FR303. Montaż wyłącznik nadprądowe S301 B10A. Montaż wyłącznika nadprądowego S303 B20A. Montaż stycznika jednofazowego. Montaż zegara sterującego PCZ 521. Montaż uchwytów pod rury winidurowe układane pojedynczo z przygotowaniem podłoża przy użyciu sprzętu mechanicznego, przykręcenie uchwytów do drewna - uchwyty ocynkowane. Montaż rur osłonowych RH DPE 32x2,9. Przewody kabelkowe wciągane do rur, w powłoce poliwinitowej, łączny przekrój żył do 24mm2 Cu, 40mm2 Al - przewód YLY żo 5x4. Przewody kabelkowe wciągane do rur, w powłoce poliwinitowej, łączny przekrój żył do 24mm2 Cu, 40mm2 Al - przewód YLY żo 3x2,5. Montaż słupków przyłączeniowych - postumentów medialnych - z oświetleniem ledowym, jednym gniazdem 230V, rozdzielnią wyposażoną w wyłącznik różnicowo-prądowy i wyłącznik nadprądowy. Postument o wysokości od 70cm do 75cm. Obudowa z materiału odpornego na wpływy warunków atmosferycznych oraz zabezpieczona przed wandalizmem. Lampa z przytłumionym i równomiernym strumieniem światła skierowanym do dołu. Stopień ochrony minimum IP66 i klasa ochronności I. Sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia 3-fazowego. Sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia 1-fazowego. Wykonanie badania i pomiaru skuteczności zerowania. Ręczne zasypywanie rowów do kabli, szerokość dna wykopu do 0,4m, kategoria gruntu IV, głębokość rowu do 0,8m. Nawierzchnie drogowe z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podbudowie piaskowej, kostka prostokątna 20x10cm, podsypka grubości 20cm - bez kosztu polbruku (polbruk pochodzący z rozbiórki). Warunki realizacji zadania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 25.02.2014r. do 28.02.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC, tel. 87/429498, bądź z Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM, tel. 87/4294774. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury i akceptowane przez Dowódcę JW. 4352. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie, wykonawca musi zdawać sobie sprawę z możliwości wystąpienia utrudnień odnośnie dostępu do pomieszczeń w przedmiotowym budynku. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo - p. Januszem SIWIK, tel. nr 89/5457227. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Utylizację elementów drewnianych i opon należy ująć w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji należy dołączyć do dokumentów najpóźniej w dniu odbioru robót. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie roboty budowlane dotyczące remontu pomostu będą przeprowadzone w sposób nienaruszający posadowienia pali. Przy regeneracji istniejących pali nie będą wykonywane żadne roboty budowlane polegające na prostowaniu i odbijaniu pali. Pomost przed przekazaniem do eksploatacji będzie sprawdzony pod względem technicznym. Dno jeziora w obrębie pomostu będzie przez Wykonawcę oczyszczone z pozostałości konstrukcji pomostów i innych odpadów i sprawdzone przez ekipę płetwonurków. Wszelkie prace demontażowe i montażowe nie mogą naruszać linii brzegowej jeziora Czos. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i zapewnić spełnienie następujących warunków zabezpieczających przed: zanieczyszczeniem cieków wodnych odpadami, pyłami, paliwami, olejami, chemikaliami oraz innymi szkodliwymi substancjami, zanieczyszczeniem powietrza pyłami itp. przekroczeniem dopuszczalnych norm hałasu, możliwością powstania pożaru.Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska obciążają Wykonawcę. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym - Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym Mrągowo. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Komendanta WOSzK ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 17/2014 - remont infrastruktury nabrzeżnej w WOSzK Mrągowo Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl. http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach