Przetargi.pl
REMONT I ZAGOSPODAROWANIE TERENU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MUNINIE ORAZ OGRODZENIE, ZAGOSPODAROWANIE TERENU I URZĄDZENIE PLACU ZABAW ORAZ WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WOLI BUCHOWSKIEJ

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6248610 , fax. 016 6248613
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6248610, fax. 016 6248613
    REGON: 65090048200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I ZAGOSPODAROWANIE TERENU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MUNINIE ORAZ OGRODZENIE, ZAGOSPODAROWANIE TERENU I URZĄDZENIE PLACU ZABAW ORAZ WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WOLI BUCHOWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Remont i zagospodarowanie terenu Świetlicy Wiejskiej w Muninie; a) Roboty remontowe w części istniejącej (roboty demontażowe i rozbiórkowe, roboty tynkarskie, licowanie ścian płytkami, izolacje przeciwwilgociowe i termiczne, posadzki płytkowe, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów), b) Stolarka otworowa (stolarka okienna PCV, drzwiowa płytowa wewnętrzna i PCV zewnętrzna), c) Dach - pokrycie (roboty rozbiórkowe, wymiana elementów konstrukcyjnych dachu), d) Roboty budowlane - dach nad częścią istniejącą (izolacja dach, pokrycie dachu blacha powlekana trapezowa, rynny dachowe i rury spustowe, obróbki blacharskie) e) Elewacja (ocieplenie ścian płytami styropianowymi warz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, licowanie ścian płytkami klinkierowymi), f) Zagospodarowanie terenu (wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, dostawa i montaż ławek terenowych i koszy na śmiecie), g) Ogrodzenie (rozebranie istniejącego ogrodzenia, ogrodzenie terenu z siatki powlekanej na słupkach stalowych z cokołem betonowym), h) Instalacje sanitarne (demontaż rurociągów, instalacja wodno - kanalizacyjna, instalacja c.o.), i) Instalacja elektryczna wewnętrzna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 2 do SIWZ) i STWiORB (załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Ogrodzenie, zagospodarowanie terenu i urządzenie placu zabaw oraz wyposażenie Świetlicy Wiejskiej w Woli Buchowskiej; a) Ogrodzenie (rozebranie istniejącego ogrodzenia, rozebranie cokołów ogrodzenia, wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej na słupkach stalowych, wykonanie cokołów betonowych ogrodzenia, montaż bramy wjazdowej i furtki), b) Droga wewnętrzna i miejsca postojowe (wykonanie koryta, podbudowy, nawierzchnia z kostki brukowe betonowej), c) Zagospodarowanie terenu (dostawa i montaż ławek terenowych i koszy na śmieci, dostawa i montaż placu zabaw: huśtawka podwójna metalowa, huśtawka - ważka metalowa, drabinki krzyżakowe podwójne, bujak - konik, ślizgawka metalowa) d) Wyposażenie świetlicy (dostawa stołów drewnianych, krzeseł drewnianych z oparciem, dostawa i montaż mebli do zabudowy kuchennej, wbudowanie zlewozmywaka dwukomorowego ze stali nierdzewnej i baterii zlewozmywakowej, dostawa i montaż lodówki), e) Roboty rozbiórkowe (rozebranie starych komórek ceglano - betonowych z wywozem gruzu). Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 2 do SIWZ) i STWiORB (załącznik Nr 1 do SIWZ). Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia - przed ich zastosowaniem. Jeżeli opisanie materiałów, maszyn lub urządzeń za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia nastąpiło, to należy je traktować jako przykładowe rozwiązanie projektowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, maszyn i urządzeń innych niż przewidziane w projektach budowlanych z zachowaniem tych samych technologii wykonania, parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych. Wskazany zapis ma charakter nadrzędny do zapisów dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm. ). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.jaroslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach