Przetargi.pl
Remont i przebudowa (modernizacja) Muzeum Karola Szymanowskiego mieszczącego się w Willi Atma (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-176) w Zakopanem, przy ul. Kasprusie 19

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2955621 , fax. 012 2955555
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2955621, fax. 012 2955555
    REGON: 00027596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa (modernizacja) Muzeum Karola Szymanowskiego mieszczącego się w Willi Atma (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-176) w Zakopanem, przy ul. Kasprusie 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i przebudowa (modernizacja) Muzeum Karola Szymanowskiego mieszczącego się w Willi Atma (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-176) w Zakopanem, przy ul. Kasprusie 19. 1) Roboty obejmują remont i przebudowę (modernizację) budynku willi Atma oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku z elementami małej architektury, wraz ze spełnieniem wszystkich wymagań formalnych zawartych w decyzji pozwolenia na budowę oraz w pozwoleniach konserwatorskich. I. Przewiduje się w szczególności wykonanie następujących robót: 1) robót budowlanych, obejmujących między innymi: - wymiana konstrukcyjnych belek stropowych, - wymiana podłóg, w tym podłogi na gruncie wraz z ociepleniem, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, na stolarkę o zwiększonej klasie odporności na włamanie z szybami klasy P-4, - ocieplenie ścian budynku, - adaptacja pomieszczenia WC na parterze dla potrzeb niepełnosprawnych wraz z przebudową pionów wentylacyjnych i wykonaniem związanej z tym konstrukcji stalowej, - przebudowa pomieszczenia WC na piętrze, - ocieplenie połaci dachowych wraz z przełożeniem pokrycia z częściową wymianą gontów oraz zabezpieczeniem konstrukcji więźby dachowej. 2) prac konserwatorskich, obejmujących między innymi: - konserwację drewnianego licowania ścian wewnętrznych, - konserwację stropów drewnianych, - konserwację stolarki drzwiowej i okiennej, - konserwację drewnianego licowania ścian zewnętrznych, - konserwację kamiennej podmurówki, - konserwację detali architektonicznych, - konserwację balustrad zewnętrznych werandy i ganku. 3) Robót instalacyjnych: - instalacji wod-kan - wymiana istniejących instalacji, - instalacji elektrycznych - oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji siły i gniazd wtykowych, instalacji uziemiającej, instalacji odgromowej, instalacji zasilającej ogrzewanie budynku, - instalacji słaboprądowych. 4) Robót zewnętrznych zagospodarowania terenu: - budowa wiaty śmietnikowej, - wykonanie utwardzonych nawierzchni chodników, - podjazd dla niepełnosprawnych, - remont oraz częściowa wymiana ogrodzenia wraz z furtką i bramą wjazdową. Podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót, na terenie budowy będą prowadzone przez innych Wykonawców następujące prace: w ogrodzie wokół budynku Atmy - związane z urządzeniem zieleni oraz w budynku Atmy - instalacje multimedialne. Po zawarciu umowy, a przed przejęciem od Zamawiającego placu budowy, Wykonawca sporządzi harmonogram robót uzgodniony z Zamawiającym i przedstawicielami Wykonawców ww. prac. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac ściśle według zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 5) Zakresem zamówienia objęte jest również dokonanie zgłoszenia zakończenia prac (na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa) do organu nadzoru budowlanego wraz z kompletną dokumentacją wynikająca z przepisów Prawa budowlanego oraz przekazanie Zamawiającemu dowodu jego złożenia. Wykonawca zobowiązany jest do składania wyjaśnień oraz uzupełnień dokumentacji na wezwanie organu nadzoru budowlanego. 6) W zakres robót wchodzi wykonanie: a) prac budowlanych, b) prac konserwatorskich, c) instalacji wod-kan, d) instalacji elektrycznych, e) instalacji słaboprądowych, f) zagospodarowanie terenu wokół budynku. 7) Dokumenty odniesienia. Roboty należy wykonać na podstawie następujących dokumentów odniesienia w : g) pozwolenie na budowę, h) pozwolenia konserwatorskie, i) projekty techniczne, j) warunki techniczno-organizacyjne, k) polskie Normy Budowlane i aprobaty techniczne wymienione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz w bazie normatywnej podstaw wyceny robót przedmiaru inwestorskiego i kosztorysu umownego, l) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych, podane przez Projektanta i Katalogi Nakładów Rzeczowych bazy normatywnej podstaw wyceny robót, m) zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, n) oferta Wykonawcy, o) wytyczne do planu BIOZ, p) dokumentacja powykonawcza z dotychczas wykonanych robót (do wglądu u Zamawiającego) - instalacja FOGG. . II. Realizacja zadania będzie podzielona na etapy: a) Etap I - wszystkie roboty umożliwiające przystąpienie do robót Wykonawcy zieleni - termin realizacji etapu - do dnia 15.08.2012 r. b) Etap II - pozostałe roboty - termin realizacji - do dnia 30.09.2012 r. 1) Rozliczenie rzeczowo-finansowe wykonanych prac nastąpi w oparciu o obmiar robót sporządzony przez Wykonawcę i zweryfikowany przez inspektora nadzoru. 2) Odbiory robót: Przewiduje się częściowe odbiory robót nie częściej niż co 2 miesiące. Łączna wartość płatności częściowych nie może przekroczyć 90 % wartości umowy. Pozostałe wynagrodzenie zostanie wypłacone po zakończeniu i odbiorze prac oraz dokonaniu zgłoszenia prac do organu nadzoru budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania zgłoszenia zakończenia prac (na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa) do organu nadzoru budowlanego wraz z kompletną dokumentacją wynikająca z przepisów Prawa budowlanego oraz przekazanie Zamawiającemu dowodu jego złożenia. Wykonawca zobowiązany jest do składania wyjaśnień oraz uzupełnień dokumentacji na wezwanie organu nadzoru budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości: 20.000,00 zł. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: CITI Handlowy: 62 1030 1508 0000 0008 1536 0001 W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 048 w dziale księgowości. 5) Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej: wadium przetargowe: Nr postępowania EP-271-03/12 oraz datę. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10) Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie przewiduje zamieszczenia specyfikacji na stronie internetowej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach