Przetargi.pl
Remont i przebudowa budynku wielofunkcyjnego na potrzeby Samorządowego Przedszkola w miejscowości Osielec.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2693510 , fax. 018 2693526
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 018 2693510, fax. 018 2693526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa budynku wielofunkcyjnego na potrzeby Samorządowego Przedszkola w miejscowości Osielec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i przebudowa budynku wielofunkcyjnego na potrzeby Samorządowego Przedszkola w miejscowości Osielc, działka nr ewid. 9448, 8409/10 Gmina Jordanów, obręb Nr 0003. Zakres zadania wg dokumentacji projektowej Projekt remontu budynku wielofunkcyjnego polega na dostosowaniu pomieszczeń dla celów użytkowania budynku jako przedszkole samorządowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi Użytkownika. Zaprojektowane jest przedszkole 3 oddziałowe, z zapleczem kuchenno-jadalnym, salą ćwiczeń z węzłem sanitarnym raz zapleczem techniczno-magazynowym na parterze. Na piętrze zlokalizowano 3 sale zabaw z węzłem sanitarnym, pomieszczenie biurowe. Na poziomie piwnicy zaprojektowano budowę kotłowni olejowej oraz skład opału. Zaprojektowano przebudowę klatki schodowej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów oraz nowe wejście do budynku od strony północnej, schody zewnętrzne oraz pochylnię dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano również trmomodernizację budynku, polegającą na ociepleniu ścian zewnętrznych warstwą steropianu gr. 10 cm oraz ociepleniu warstwą wełny mineralnej gr. 20cm wierzchniej warstwy stropu poddasza, wymiana stolarki okienno-drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią 1.Dokumentacja projektowa 2.STWiOR 3.Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000 ,00 zł słownie dwanaście tysięcy złotych. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj. 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Jordanowie, ul. Rynek 44, 34-240 Jordanów Nr rachunku 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,wniesienia. Przez ,wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew wniesienie środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM Remont i przebudowa budynku wielofunkcyjnego na potrzeby Samorządowego Przedszkola w miejscowości Osielec oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania ­odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­zawierać w swej treści okoliczności zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp w których gwarant poręczyciel wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta poręczyciela, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności np. przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach