Przetargi.pl
Remont i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Strażaka w Gdowie

Urząd Gminy w Gdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-420 Gdów, Rynek 40
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66 , fax. 0-12 251 40 05
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Gdowie
    Rynek 40 40
    32-420 Gdów, woj. małopolskie
    tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66, fax. 0-12 251 40 05
    REGON: 00053501400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Strażaka w Gdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Strażaka w Gdowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. złożony oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat min. pięć zadań (zamówienia) odpowiadającego rodzajem, i wartością przedmiotowi zamówienia (wartość co najmniej równa cenie ofertowej brutto) zatrudnia minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym ww zamówieniem, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca załączy: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) Spełniają wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składając ofertę na formularzu stanowiącym zał. Nr 2, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1.Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór) -zał. Nr 3 ,podpisane przez upoważnioną osobę. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie wykonawcy o terminie związania złożonej oferty zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r - zał. Nr. 4. 4.Wykaz robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, które Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (należy podać nazwy wykonywanych zadań, lokalizacje, termin realizacji, wartość i adres Zleceniodawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. Referencje, protokoły odbioru (wzór) Wymagane jest minimum pięć zadań ( zamówienie ) odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - instalacja c.o w budynkach użyteczności publicznej ( wartość co najmniej równa cenie ofertowej brutto ) - zał. Nr 5. 5.Wykaz osób i podmiotów ( podwykonawców ), które będą realizować przedmiot zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagany jest kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej - instalacje sanitarne ( należy również dołączyć kopię uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o wpisie do izby Inżynierów ) - zał. Nr 6 6.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącego zał. Nr 7. Na znak przyjęcia tych warunków należy załączyć projekt umowy z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 8.Zbiorcze zestawienie kosztów budowy w formie tabeli elementów wg zakresu rzeczowego zgodnie z SIWZ. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę jest inna niż w dokumentach rejestrowych Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w BIP na stronie: www.gdow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach